آتش گرفتن پژو ۲۰۶ به خاطر سیم کشی غیراصولی +تصاویر

0

یک دستگاه خودروی ۲۰۶ پارک شده کنار خیابان به دلیل سیم‌کشی غیر اصولی برای استفاده سیستم صوتی از قسمت باطری دچار اتصالی و در نتیجه آتش‌سوزی شد.
ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته با به صدا درآمدن زنگ آتش‌سوزی ایستگاه ۲۱ از سوی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، نیرو‌های عملیات بی‌درنگ روانه محل حادثه در شهرک کیانشهر، تقاطع خیابان‌آل ابراهیم و مینایی شدند.

مجید گل و بلبل؛ فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از رسیدن به محل مشاهده شد یک دستگاه خودروی ۲۰۶ پارک شده کنار خیابان به دلیل سیم‌کشی غیر اصولی برای استفاده سیستم صوتی از قسمت باطری دچار اتصالی و در نتیجه آتش‌سوزی شده است.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن رعایت اصول ایمنی و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، به کنترل آتش‌سوزی و جلوگیری از سرایت آن به سایر قسمت‌های خودرو پرداخته، در موتور را با رعایت اصول ایمنی باز کردند و به خاموش کردن شعله‌های آتش پرداختند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیرو‌های عملیات پس از مهار کامل شعله‌های آتش و خنک کردن موتور خودرو و ایمن‌سازی محل حادثه، پس از تحویل خودرو به مالک و ارائه تذکرات ایمنی به وی مأموریت خود را پایان دادند.

اخبار حوادث اخبار تهران آتش گرفتن پژو 206 خطرات سیم کشی خودرو امنیت پژو 206 آتش گرفتن خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.