چرا بازار خودرو صرفا در انحصار پنج خانواده است؟

0

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، گفت: اینکه برخی از مسئولین صحبت از ثبات در بازار خودرو به میان آورند و به دنبال تلقین مدیریت این بازار پس از نوسانات اخیر به جامعه باشند نشان از عمق بیخیالی آنها دارد.

امیر خجسته در گفت وگو با خانه ملت، در واکنش به اظهار نظر برخی از مسئولین مبنی بر رضایت از وضعیت فعلی بازار خودرو، این سخنان را ناشی از عمق بیخیالی مسئولین تلقی کرد و گفت: اینکه برخی از مسئولین صحبت از ثبات در بازار خودرو به میان آورند و به دنبال تلقین مدیریت این بازار پس از نوسانات اخیر به جامعه باشند، نشان از عمق بیخیالی آنها دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم  قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، افزود: در سال گذشته بارها در مورد وجود تخلف در خصوص ثبت سفارشات خودرو ها و انباشت هزاران خودرو قاچاق در گمرکات کشور تذکر داده شد؛ اما مسئولین هر بار با تکذیب و یا توجیه در مورد این مسئله به دنبال پاک کردن صورت مسئله از  اذهان عمومی جامعه بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر بوجود آمده در وضعیت قیمت ها در بازار خودرو، گفت: متاسفانه ظرف مدت کم تر از بیست روز انواع خودرو ها با افزایش پنجاه درصدی قیمت ها شوک بزرگ اقتصادی به جامعه وارد کرد و این مسئله صرفا ناشی از ضعف و سوء مدیریت مجموعه ی وزارت صنعت و معدن و حتی شخص وزیر است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: چرا باید بازار پر سود خودرو صرفا در انحصار پنج خانواده باشد و نتیجه ی این امر نیز عدم کنترل بر قیمت ها یا تولید جنس بی کیفیت باشد.
ایرانجیب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.