معرفی فراری ۴۸۸ میشا دیزاین با رینگ‌های آبی تیفانی +تصاویر

0

اگر مالک یک دستگاه فراری ۴۸۸ بوده و می‌خواهید آن را با سلیقه خود شخصی سازی کنید شاید بخواهید یک کیت بدنه سفارشی با رینگ‌های افترمارکتی را انتخاب نمایید.

قیمت فراری 488 مشخصات فراری 488 بهترین خودروهای سوپر اسپرت طراح شرکت فراری دنیای خودرو مجله خودرو معرفی خودرو

خودرویی که اینجا مشاهده می‌کنید یک دستگاه ۴۸۸ GTB مدل ۲۰۱۷ با رنگ بدنه سفید بوده و دارای برخی قطعات سفارشی موسسه تیونینگ میشا دیزاین می‌باشد. از جمله این بخش‌ها می‌توان به سپرهای جلو و عقب جلو، شیشه‌های تیره، اسپویلر لبه‌ای اشاره کرد. همچنین یک بال عقب بزرگ نیز در دسترس است که در صورت علاقه می‌توانید آن را سفارش دهید.

 معرفی فراری 488 میشا دیزاین با رینگ‌های آبی تیفانی

اما جالب‌ترین بخش این خودرو رینگ‌های ۲۰ اینچی است که دارای لبه‌های مشکی براق است که با رنگ آبی تیفانی ترکیب شده است. این ترکیب رنگ کاملاً برجسته‌ای بوده ولی دو حالت وجود خواهد داشت: یا آن را دوست دارید یا از آن متنفر می‌شوید!

 معرفی فراری 488 میشا دیزاین با رینگ‌های آبی تیفانی

میشا دیزاین به پیشرانه دست نزده زیرا کیت یاد شده شامل به‌روزرسانی قوای محرکه نبوده است؛ بنابراین پشت صندلی‌های این فراری یک پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توربو با قدرت ۶۷۰ اسب بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتون متر قرار دارد.

 معرفی فراری 488 میشا دیزاین با رینگ‌های آبی تیفانی

فراری ۴۸۸ GTB می‌تواند در ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. همچنین رسیدن سرعت خودرو به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز تنها ۸.۳ ثانیه زمان می‌برد؛ اما سقف سرعت این فراری خوش‌ترکیب ۳۳۰ کیلومتر در ساعت است. اگرچه شاید فراری ۴۸۸ GTB بهترین خودروی کلاس خود نیست اما هنوز هم یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیا محسوب می‌شود.

 معرفی فراری 488 میشا دیزاین با رینگ‌های آبی تیفانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.