رونمایی از کراس اور کوپه چانگان CS85 + قیمت و مشخصات فنی

0

زمانی که بی ام و برای اولین بار با عرضه X6 سگمنت جدیدی با نام کراس اور های کوپه را به بازارهای جهانی معرفی کرد ،خودروسازان برتر جهان یک به یک به این سگمنت ورود کرده و حالا کراس اور های کوپه یه یکی از دوست داشتنی ترین قد بلند های جهان تبدیل شده است. اما چینی ها که در دهه اخیر پیشرفت فوقالعاده ای را تجربه کرده اند با عرضه چندین محصول مختلف به این بخش ورود کرده اما تاکنون نتواسته اند محصول قابلی را ارائه نمایند. چانگان یکی از پیشرو ترین خودروسازان چینی که سابقه همکاری با فورد را در رزومه خود دارد به تازگی تصاویر اولین شاسی بلند کوپه خود با نام CS85 را منتشر نموده که به نظر می رسد محصول قابلی باشد. قابل ذکر است تصاویر جاسوسی این خودرو در ابتدای سال جاری بصورت غیر رسمی منتشر شد و پس از مدتی تصاویر بدون پوشش هم در فضا مجازی در اختیار رسانه قرار گرفت تا نهایتا به تازگی اچانگان تصاویر این خودرو را  بصورت رسمی منتشر کرد.

چانگان CS85

همانطور که در تصاویر مشخص است چانگان  CS85 از طراحی قابلی برخوردار بود و می توان هماهنگی را در تمامی بدنه این خودرو را مشاهده کرد.نمای جلوی خودرو بر اساس زبان طراحی جدید چانگان شکل گرفته اما برخلاف دیگر محصولات این برند چینی از خطوط تند و زاویه دار کمتری استفاده شده است.در نمای عقب خودرو شاهد طراحی اسپرت و جذابی هستیم که تا حدودی از محصولات بی ام و الهام گرفته شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده CS85 بر اساس پلت فرم CS75 تولید شده است اما در ابعاد کمی اختلاف میان این دو شاسی بلند چانگان دیده می شود بطوریکه CS85 با طول ۴.۷۲ متر حدود ۷ سانتی متر طویلتر گردیده و این در حالی است که CS85 با عرض ۱.۸۴ میلیمتر و ارتفاع ۱.۶۶ میلیمتر حدود ۵ میلیمتر باریکتر و ۳۰ میلیمتر کاهش ارتفاع را نسبت به CS 75 تجربه کرده است.مشخصا به دلیل طول بیشتر ،فاصله دو محوری این خودرو ۵ میلیمتر افزایش و به ۲.۷۰ رسیده است.

 CHANGAN CS85  قیمت بی ام و x6  کراس اور کوپه چانگان  کراس اور کوپه چیست  مجله خودرو  مشخصات چانگان CS85  مشخصات فنی چانگان SC85  معرفی خودرو شاسی بلند  بهترین خودروهای چینی  قیمت چانگان CS85

طبق اطلاعات منتشر شده چانگان CS85 با دو پیشرانه عرضه خواهد شد. اولین گزینه موتور ۱.۵ لیتری توربو با بیشنه قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گزینه دوم قابل دسترس موتور ۲.۰ لیتری توربو با حداکثر قدرت خروجی ۲۳۵ اسب بخار خواهد بود. وظیفه انتقال قدرت در هر دو گزینه بر عهده جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک نهاده شده است.قاعدتا یک کراس اور کوپه باید به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز باشد اما کمپانی چانگان در این خصوص اطلاع رسانی نکرده اند.

چانگان CS85

در بازار چین کراس اور های کوپه متعددی حضور دارند که از بین گزینه های چینی باید به بورگوارد BX6 و بیسو T7 اشاره کرد و  دانگ فنگ هم بزودی Ix5 را بعنوان کراس اور کوپه راهی این بازار خواهد کرد. البته گزینه غیر چینی نظیر اشکودا کودیاک کوپه و بی ام و x4 هم در این بازار جضور دارند و چانگان cs85 برای موفقیت راه سختی را پیش رو دارد.

 CHANGAN CS85  قیمت بی ام و x6  کراس اور کوپه چانگان  کراس اور کوپه چیست  مجله خودرو  مشخصات چانگان CS85  مشخصات فنی چانگان SC85  معرفی خودرو شاسی بلند  بهترین خودروهای چینی  قیمت چانگان CS85

قیمت این خودرو از سوی چانگان از حدود ۲۰ هزار دلار تا ۲۹ هزار دلار اعلام گردید که در مقایسه با رقبای اروپایی خود نظیر بی ام و X4 نسل اول که حدود ۴۹ هزار دلار قیمت دارد ،می تواند حرف هایی زیادی برای گفتن داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.