چندین تکنیک‌ ساده برای چیدمان حداکثری وسائل در صندوق عقب خودرو +عکس

0

میلیون‌ها نفر قصد دارند در تابستان امسال از طریق جاده‌ها سفر کنند و روش‌های شرکت مشاوره “کن‌ماری” قابلیت چیدمان صندوق عقب ماشین کوچک شما را افزایش داده و آن را تحمل‌پذیرتر می‌کند.

آیا خودروی شما کوچک است؟ آیا دغدغه حمل وسایل مورد نیاز سفر تابستانی کلافه‌تان کرده است یا به فکر حذف بسیاری از لوازم تفریحی خود در یک سفر خانوادگی هستید؟ سئات قصد دارد با تکنیک‌هایی ساده به شما کمک کند تا سفر خود در فصل تعطیلات را شیرین کرده و به بهترین شکل به مدیریت محفظه بار خود بپردازید.

با شروع شدن فصل تعطیلات بسیاری از مردم شروع به بسته بندی خودروی خود می‌کنند. بستن خوب یک چمدان معمولا ناامیدکننده‌ترین بخش یک سفر است. از این رو سئات با کمک مشاوران موسسه “کن‌ماری” راه‌کارهای ساده‌ای را برای جمع کردن صندوق ارائه می‌دهد.

 دانستنی های جالب خودرو آماده شدن برای سفر بسته بندی وسایل سفر نحوه چیدن بار در صندوق عقب حجم صندوق عقب ساندرو حجم صندوق عقب پژو 206 وسایل مورد نیاز برای سفر شخصی جالب و خواندنی تورهای گردشگری بهترین وسیله برای مسافرت

متودهای “کن ماری”  در اصل توسعه تکنیک‌های سازمانی از طریق مشاوران برجسته هستند که با در برگرفتن قواعد بسیار ساده و تمرکز بر صرفه‌جویی مکان، امکان نگه‌داری نیازهای اساسی و ابزارهای تفریحی را در خودرو فراهم می‌آورند.

تکنیک‌های شرکت بین المللی برای چیدمان محفظه بار

عناصر کلیدی راه‌کارهای کن‌ماری در گزینه‌های زیر خلاصه می‌شوند:

خلاصه سازی و حذف غیر ضروری‌ها: هرآنچه که بدون آن خللی به روند سفر وارد نمی‌شود، را حذف کنید. با خودتان بی‌رحم باشید و تنها ابزارهای مفرح و خوشحال کننده خود را حمل کنید.

تکنیک‌های شرکت بین المللی برای چیدمان محفظه بار

هوشمند بسته بندی کنید: قبل از قرار دادن مایحتاج سفر در محفظه بار، لباس‌ها و ابزارها را تا کرده و در چمدان قرار دهید. جعبه‌های مناسب را برای دیگر ابزارهای خود پیدا کنید و با چمدان و جعبه‌ها به سفر بروید.

طبقه‌بندی: برای به حداکثر رساندن فضای محفظه بار تمام چمدان‌ها و ملزومات خود را به صورت عمودی در صندوق قرار دهید.

تکنیک‌های شرکت بین المللی برای چیدمان محفظه بار

در مجموع می‌توان گفت زندگی مدرن بسیار سخت و دشوار است و هرج و مرج‌های خاص خود را دارد و موسسه “کن ماری”   تلاش دارد فرآیند حذف لوازم غیر ضروری را برای ایجاد آرامش ذهنی عملیاتی کند.  بسیاری از تکنیک‌های این موسسه در خانه‌ها اجرایی شده‌اند ، اما برای اولین بار است که برای ایجاد بسته بندی بار و ملزومات سفر در یک خودرو از این تکنیک‌ها استفاده می‌شود.

تکنیک‌های شرکت بین المللی برای چیدمان محفظه بار

معمولا تلاش می‌کنیم وسائل زیادی را با خود به تعطیلات ببریم. اما با جدا کردن هر مورد و طبقه بندی آنها نه تنها متوجه حذف بسیاری از وسایل شده بلکه از وسایل کمتر به شکل کاراتر و موثرتری استفاده خواهیم کرد و درعین حال جای بیشتری برای بسیاری از ابزارهایی داریم که در یک تعطیلات موثر واقع می‌شوند.

تکنیک‌های شرکت بین المللی برای چیدمان محفظه بار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.