سران کشور‌های مختلف جهان چه خودرویی با چه قیمتی سوار می‌شوند؟+ تصاویر و اینفوگراف

0
پایگاه اینترنتی استاتیستا در مطلبی به معرفی خودروی سران کشور‌های مختلف جهان و قیمت آن‌ها پرداخت.
در بسیاری از نقاط جهان، خودروها نماد اصلی شرایط اقتصادی و موقعیت افراد در طبقات مختلف جامعه هستند  و باتوجه به این موضوع، عجیب نیست که سیاستمداران توجه زیادی به انتخاب وسیله نقلیه خود دارند.
سلیقه آنها نیز در انتخاب خودرو متفاوت است. در حالی که برخی سران جهان در انتخاب خودروی خود سهل انگار هستند، تعدادی نیز سعی دارند متفاوت ترین نوع اتومبیل را برای خود انتخاب کنند. عده‌ای خودروهای کلاسیک را ترجیح می دهند و علی‌رغم قدیمی بودن، گاهی اوقات از آنها  استفاده می کنند و برخی نیز اتومبیل‌هایی با توانایی خودروهای زرهی ضد گلوله با شیشه های مشکی را لایق خود می دانند.سران جهان چه خودرویی با چه قیمتی سوار می‌شوند؟ +تصاویر و اینفوگراف

از سوی دیگر، سران کشورهای بزرگ با انتخاب خودرو، یک پیام درباره رشد صنعت و نام تجاری مطرح خود را به جهانیان ارسال می کنند.

شی جی پینگ، رئیس جمهور چین و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از خودروهای ساخت کشور خودشان [با تغییرات امنیتی] استفاده می کنند. رئیس جمهور چین سوار یک «هونگ کی ال۵» می شود. این مدل گرانترین خودروی چین است و حدود ۸۰۰ هزار دلار قیمت دارد؛ طول آن حدود ۶ متر است و وزن آن به ۳ تن می رسد. از نازک کاری های داخل خودرو می توان به دستگیره هایی از جنس یشم (نوعی سنگ) اشاره کرد.

 ماشین افراد مشهور  ماشین رئیس جمهور چین  ماشین رئیس جمهور آمریکا  ماشین رئیس جمهور روسیه  ماشین رئیس جمهور فرانسه  ایمن ترین خودرو جهان  خودروهای تشریفاتی  خودروهای لاکچری  قیمت ماشین ترامپ  ماشین ضدگلوله ترامپ

خودروی رئیس جمهور آمریکا به معنای واقعی کلمه یک هیولا است. کادیلاک وان بدنه ای رزه پوش دارد و با شیشه های ضد گلوله ۱۲ سانتی متری از مقاومت بالایی در برابر حمله نفوذ سلاح های شیمیایی، نارنجک و راکت برخوردار است. همچنین دو واحد از خون رئیس جمهور آمریکا داخل این خودرو نگهداری می شود. قیمت این خودرو یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است.

سران جهان چه خودرویی با چه قیمتی سوار می‌شوند؟ +تصاویر و اینفوگراف

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز خودروی داخلی را انتخاب کرده است. «آروس سنات» (Aurus Senat) یکی از مدل های شرکت روسی نامی است. خودروی پوتین نیز  از بالاترین تدابیر امنیتی برخوردار است و قیمت آن به ۱۶۰ هزار دلار می رسد.

سران جهان چه خودرویی با چه قیمتی سوار می‌شوند؟ +تصاویر و اینفوگراف

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی همچنان به مرسدس بنز ۶۰۰ لاندالت خودش علاقه دارد. قیمت خودروی او ۴۱ هزار  ۶۰۰ دلار است.

خودروی «رولز رویس فانتوم آی وی» ۷۵۰ هزار دلاری مورد علاقه فیلیپ ششم، پادشاه اسپانیاست.

«بنتلی آرنیج» ۳۰۰ هزار دلاری، خودروی الیزابت دوم، ملکه انگلیس است.

سران جهان چه خودرویی با چه قیمتی سوار می‌شوند؟ +تصاویر و اینفوگراف

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان خودروی «مرسدس بنز اس ۶۰۰» ۱۹۶ هزار دلاری  سوار می شود.

«لانچیا ثسیس» ۳۳ هزار دلاری، خودروی سرجیو ماتارلا، رئیس جمهور ایتالیاست.

سران جهان چه خودرویی با چه قیمتی سوار می‌شوند؟ +تصاویر و اینفوگراف

«دی اس ۷» ۳۱ هزار دلاری، خودروی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه است.

سران جهان چه خودرویی با چه قیمتی سوار می‌شوند؟ +تصاویر و اینفوگراف

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان خودروی «رنو۴» ۳ هزار و ۵۰۰ دلاری را ترجیح می دهد.

منبع :خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.