معرفی ۲ محصول جدید بی ام و برای سال ۲۰۱۹ +عکس

0

در حال حاضر از مشخصات و تنظیمات مدل‌های M850i و ۸۴۰d کوپه رونمایی شده است و انتظار می‌رود مدل‌های کانورتیبل و گرن‌کوپه ۴ در نیز با همین مشخصات رونمایی شوند.

ب‌ام‌و که به تازگی نسخه جدید سری ۸ کوپه خود را به نمایش درآورده است، اعلام کرده کارش با این نسخه و مدل پایان نیافته  و بنا دارد  نسخه‌های جذاب‌تری از آن را وارد بازار کند.

مدیر اجرائی ب‌ام‌و در طول یک نشست تخصصی در خصوص فرآیند‌های مالی این شرکت، اعلام کرد ب‌ام‌و قصد دارد ۲ نسخه متفاوت دیگر را تا سال آینده میلادی به مجموعه پرچم‌داران کوپه خود اضافه کند.

گرن‌کوپه و کانورتیبل سری 8 ب‌ام‌و در سال آینده معرفی می‌شود

هرلد کریگر رئیس هئات مدیره ب‌ام‌و در این خصوص گفت: ما در محدوده مدل‌های سری ۸ یک برگ برنده دیگر در آستین داریم و اینک  طرح تولید نسخه‌های متفاوتی از کوپه تحت بررسی قرار دارد.

نسخه‌های تجاری این نسخه ماه نوامبر وارد بازار خواهند شد و ما شاهد مدل‌های گرن کوپه و کانورتیبل ۲۰۱۹ خواهیم بود که به دنبال مدل  Mمعرفی می‌شوند.

گرن‌کوپه و کانورتیبل سری 8 ب‌ام‌و در سال آینده معرفی می‌شود

در حال حاضر از مشخصات و تنظیمات مدل‌های M850i و ۸۴۰d کوپه رونمایی شده است و انتظار می‌رود مدل‌های کانورتیبل و گرن‌کوپه ۴ در نیز با همین مشخصات رونمایی شوند. با معرفی مدل M ما می‌توانیم در یک قاب به مجموعه ۹ عضوی ازخانواده سری ۸ نگاه کنیم که همگی قبل از پایان سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده‌اند. جای شگفتی نیست که مجموعه‌‌ی متنوعی از موتورها برای چنین طیف گسترده‌ و متفاوتی از خودرو‌ها نیز به کار رود.

 محصولات جدید بی ام و هارالد کروگر مدیر عامل بی ام و قیمت محصولات بی ام و معرفی خودرو مجله خودرو سدان جدید بی ام و خودروهای 2019 تازه های خودرو قیمت بی ام و گرن کوپه بی ام و کارنورتیبل

زمانی که مجموعه خودروهای سری ۸ تکمیل گردد، این خودروها جایگزین خودروهای  کنونی سری ۶ – به عنوان برترین کوپه‌های موجود- این کمپانی می‌گردد.

گرن‌کوپه و کانورتیبل سری 8 ب‌ام‌و در سال آینده معرفی می‌شود

کروگر همچنین در این همایش از معرفی مدل تجاری “آی- نکست”، در نیمه دوم سال جاری سخن گفت. رونمایی از Z4‌های جدید نیز در سال آینده صورت خواهد گرفت.

گرن‌کوپه و کانورتیبل سری 8 ب‌ام‌و در سال آینده معرفی می‌شود
کروگر تشریح کرد: ما با سرعت به پیش می‌رویم و در مهم‌ترین بازارهای جهان خلاقانه‌ترین فناوری‌ها و جدیدترین محصولات را ارائه خواهیم کرد. در این راه از شفاف‌ترین نقشه‌های استراتژیک استفاده کرده و کاملا انعطاف‌پذیر هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.