آموزش نحوه بکسل کردن پژو ۲۰۶ معمولی و اتوماتیک

0
بیشتر درباره بکسل کردن پژو ۲۰۶ بدانید .

معمولا در جاده ها حوادث و یا خرابی هایی پیش می آید که نیاز به بکسل و یدک کشی خودروی تان به وسیله خودروی دیگر پیش می آید.بنابراین ضروری است که رانندگان گرامی دراین خصوص اطلاعاتی داشته باشند.دراینجا قصدداریم درباره نحوه بکسل کردن خودروی ۲۰۶ به طورمختصرمطالبی بیان نماییم.
به طورکلی دوروش برای بکسل کردن خودرووجوددارد.

 آموزش بکسل کردن پژو 206  ساخت بکسل ثابت  آموزش بکسل کردن خودرو  آموزش نکات ایمنی  آموزش نکات فنی خودرو  خسارت بکسل کردن با طناب  آموزش بکسل پژو 206 اتوماتیک  نحوه بکسل کردن خودرو اتوماتیک

آموزش بکسل کردن پژو ۲۰۶

۱-روش بلندکردن خودرو: دراین روش فقط دوچرخ روی زمین قرارمی گیرد و بهتراست باوسیله ای مناسب ،خودرو را با چرخ ها بلند کنید که معمولا چرخ های جلو رابلند می کنند.

۲-بکسل کردن بدون بلندکردن چرخ هایعنی هرچهارچرخ روی زمین قرارداردوبایستی همواره ازیک میله بکسل استفاده نمایید. خودروهای باگیربکس اتوماتیک راباید به روش چهارچرخ روی زمین ووضعیت دسته دنده درحالت N ،بایدیدک کشی کرد.

هنگام بکسل کردن حداکثر سرعت یدک کشی ۵۰کیلومتردرساعت بایستی باشد وبیشترین مسافت انتقال خودرونیز از۵۰ کیلومتر تجاوز نکند.

روش بکسل کردن از سمت جلو یا عقب خودرو: میله های بکسل را به حلقه وصل کنید.

هشدار! برای بکسل کردن هرگز از گریل های جلو رادیاتور استفاده نکنید.

 آموزش بکسل کردن پژو 206  ساخت بکسل ثابت  آموزش بکسل کردن خودرو  آموزش نکات ایمنی  آموزش نکات فنی خودرو  خسارت بکسل کردن با طناب  آموزش بکسل پژو 206 اتوماتیک  نحوه بکسل کردن خودرو اتوماتیک

نکات مهم:

۱-خودرو بکسل کننده همواره باید سنگین تر از خودروی بکسل شونده باشد.

۲-خودروی بکسل شونده نباید دارای سرنشین باشد.

۳-از خارج کردن سوئیچ استارت، یا بستن آن در زمان بکسل کردن خودرو بر روی چهار چرخ خودداری کنید چرا که باعث قفل شدن فرمان می شود. توصیه می شود سوئیچ را در موقعیت A قرار دهید.

۴- از یک میله محکم و ثابت جهت بکسل کردن استفاده نمایید. در صورت استفاده از طناب و یا کابل ( هنگامی که قانون اجازه آن را می دهد )، باید خودروی بکسل شده قابل ترمزگیری باشد ( امکان روشن شدن موتور آن باشد ).

۵- نباید خودرویی را که امکان حرکت و رانندگی ندارد، بکسل نمود.

۶- سیستم فرمان، ترمز و چراغ های راهنمای خودرو را بازرسی نمایید تا اطمینان یابید که در هنگام بکسل کردن کار می کنند. اگر خودرو به سیستم فرمان و ترمز هیدرولیک مجهز باشد، مطمئنا عملکرد آنها در هنگام خاموش بودن موتور خودرو محدود می گردد. در چنین شرایطی بهترین تصمیم ، اجاره کردن یک خودروبر یا وانت یدک کش است.

۷- خلوت ترین و مناسب ترین مسیر را برای رفتن به مقصد (خانه یا تعمیرگاه) انتخاب کرده و از تردد در خیابان های پرترافیک اجتناب کنید تا کمتر در ترافیک و شلوغی گرفتار شوید

۸- سوار بر خودرویی شوید که می خواهد کشیده شود و ترمز دستی را آزاد کرده و دنده را در حالت خلاص قرار دهید. ترمز خودرو را به نرمی بفشارید تا از حرکت خودرو در هنگام نصب تجهیزات بکسل اجتناب شود.

۹-درتمام مدت زمان بکسل کردن خودرو، چراغ های خطر(فلاشر) خودرویی که کشیده می شود، باید روشن بماند تا رانندگانی که در پشت شما رانندگی می کنند، سرعت خود را کاهش داده و اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.