تصادف شدید چندین خودرو در بزرگراه لشگری +تصاویر

0

 دو دستگاه خودروی سواری پراید و تاکسی ون و دو دستگاه خودروی سنگین کامیونت ایسوزو و خودروی حامل تانکر، در بزرگراه شهید لشگری به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
 ساعت ۰۵:۴۴ صبح امروز تصادف چندین خودرو درکیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید لشگری به سمت شرق، بعد از شهرک دانشگاه توسط رانندگان خودرو‌های عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱۱ و ۴۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

داود کرمی؛ افسر آماده منطقه یک عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری پراید، تاکسی ون و دودستگاه خودروی سنگین، کامیونت ایسوزو و خودروی حامل تانکر، به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند.

وی ادامه داد: بر اثر شدت این حادثه، خودروی ایسوزو واژگون شده و سرنشینان آن توسط شهروندان از خودرو‌ها خارج شده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان به دنبال این حادثه پس از قطع برق خودروها، قراردادن علائم هشداردهنده و ایمن‌سازی محل حادثه، سه سرنشین این خودرو‌ها را که دچار آسیب‌دیدگی شده بودند، برای انتقال به بیمارستان تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان، خودرو‌هایی را که دچار سانحه شده بودند، پس از انتقال به حاشیه امن بزرگراه و پاک‌سازی محل حادثه از آثار به جا مانده، تحویل عوامل راهور دادند و پایان مأموریت خود را به ستاد فرماندهی اعلام کردند.

   اخبار تصادف  تصادف تانکر  تصادف تریلی  اخبار تهران  عکس تصادف وحشتناک  تصادف کامیون
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.