آشنایی با فرایند تعویض روغن لامبورگینی اوراکان + فیلم

0

چندی قبل فرایند عجیب‌وغریب و سخت تعویض روغن بوگاتی ویرون را خدمت شما عزیزان تقدیم کردیم و این بار هم می‌خواهیم اطلاعات جالبی را درباره یک خودروی محبوب دیگر منتشر کنیم و آن خودرو چهار چرخی نیست جز لامبورگینی اوراکان.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2018/08/lamborghini-huracan-oil-change.jpg
مدیران Royalty Exotic Cars پله به پله فرایند تعویض روغن لامبورگینی اوراکان اسپایدر ۲۰۱۸ را برای یک درصد ثروتمند جامعه شرح داده‌اند.

 قیمت لامبورگینی اوراکان لامبورگینی اوراکان مشخصات لامبورگینی اوراکان تجربه رانندگی لامبورگینی اوراکان تعویض روغن لامبورگینی اوراکان تعویض روغن خودروهای لوکس هزینه تعویض روغن لامبورگینی آموزش تعویض روغن فیلم آموزش برق خودرو
همان‌گونه که انتظار داریم تعویض روغن این سوپر اسپورت ایتالیایی هم آسان نبوده اما اکثر کارهای آن مشابه همان چیزی است که در خودروهای دیگر می‌بینیم. شما باید خودرو را بالا برده و تمامی پانل‌های محافظتی زیر پیشرانه و گیربکس را باز کنید. برای این کار حدود ۵۰ پیچ باز می‌شود. سپس نوبت به ۸ پیچ تخلیه در جایگاه‌های گوناگون می‌رسد که باعث می‌شوند روغن پیشرانه از همه جای پیشرانه تخلیه شود. زمانی که پیچ‌ها دوباره به بلوک پیشرانه بسته شوند باید از نوار آب‌بندی و مهروموم جدیدی استفاده شود.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2018/08/Change-the-Oil-on-a-Lamborghini-Huracan.jpg
یکی از مهم‌ترین فاکتورها در این میان میزان روغن پیشرانه می‌باشد. این یک قانون رسمی نیست اما معمولاً پیشنهاد‌های خوبی برای هر خودرو وجود دارد. شما با کنترل میزان روغن پیشرانه می‌توانید روغن‌سوزی خودرو را تشخیص دهید.بسته به نوع پیشرانه و آب و هوا، خودروهای مختلف از روغن‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. در این مورد باید گفت اوراکان در لاس‌وگاس از روغن ۵W40 استفاده خواهد کرد. روغن جدید را در پیشرانه بریزید، دو بار سطح آن را کنترل کنید و سپس با تست خودرو از عملکرد صحیح پیشرانه مطمئن شوید. اگر هشدار قرمزرنگ روغن در داشبورد روشن نشد کار تعویض روغن به خوبی انجام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.