تویوتا هایلوکس جدید ۲۰۱۸ شکار شد +تصاویر

0

نسل کنونی تویوتا هایلوکس در ماه می ۲۰۱۵ معرفی شد و نسخه شاسی بلند این خودرو یعنی فورچونر جدید در نوامبر ۲۰۱۶ در بازار هند راه یافت. نسخه دیده شده از هایلوکس در این تصاویر، نسخه G است که از موتور ۱GD-FTV 2.8 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متر بهره می برد. این خودرو در نپال تنها با گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شود اما در بازارهای جهانی تویوتا آن را با نسخه اتوماتیک شش سرعته نیز ارائه می دهد.

 تویوتا هایلوکس 2018  امکانات تویوتا هایلوکس  تست تعادل تویوتا هایلوکس  تست گوزن تویوتا هایلوکس  قیمت تویوتا هایلوکس  مشخصات تویوتا هایلوکس  معایب تویوتا هایلوکس  بهترین خودروهای آفرود  مجله خودرو

نسل هشتم هایلوکس بر أساس پلتفرمی کاملا جدید ساخته شده و دارای ساختار ارتقا یافته در جلو و کناره ها است که با قوانین تصت تصادف سخت گیرانه تر منطبق می شوند.

ورودی بدون سویچ با دکمه استارت، کنترل دمای خودکار، دریچه های تهویه هوای عقب، سیستم سرگرمی با نمایشگر ۷ اینچی، چراغ های جلوی LED و LEDهای دید در روز برخی ویژگی های این پیکاپ دو کابین هستند. به طور کلی ۸ گزینه رنگ برای این خودرو عرضه می شود.

 شکار تصویر تویوتا هایلوکس جدید 2018

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.