بهترین ماشین‌ های آفرود حال حاضر دنیا را بشناسید! + قیمت و عکس

0

چیب رنگلر روبیکون هارد راک ادیشن ۲۰۱۷ یکی از بهترین ماشین‌های افرودی است که این روزها خرید و فروش می‌شود، این مدل برای اولین بار ۱۴ سال پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون، به‌عنوان یکی از خودروهای معیار برای سنجش کیفیت رانندگی با خودروها در مسیرهای صعب‌العبور به‌کار گرفته می‌شود.

۱. جیپ رنگلر روبیکون هارد راک ادیشن ۲۰۱۷

 پورشه کاین 2017 قیمت پورشه کاین 2017 مشخصات پورشه کاین 2017 قیمت چیب رنگلر روبیکون بهترین خودروهای آفرود مشخصات خودرو آفرود بیابان گردی رانندگی در شرایط سخت قیمت تویوتا لندکروزر 2017 مجله خودرو دنیای خودرو

شروع قیمت: ۳۸۴۴۵ دلار

چیب رنگلر روبیکون هارد راک ادیشن ۲۰۱۷ یکی از بهترین ماشین‌های افرودی است که این روزها خرید و فروش می‌شود، این مدل برای اولین بار ۱۴ سال پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون، به‌عنوان یکی از خودروهای معیار برای سنجش کیفیت رانندگی با خودروها در مسیرهای صعب‌العبور به‌کار گرفته می‌شود. در سال ۲۰۱۷، جیپ، پکیج جدید Cold Weather (آب و هوای سرد) را نیز به مدل رنگلر روبیکون افزوده که شامل صندلی‌های گرم، کفپوش‌های مخصوص تمامی فصول، قابلیت راه‌اندازی از راه دور و چراغ‌های جلوی LED و چراغهای مه‌شکن است. شایان ذکر است که این خودرو کاز موتور ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر ساخت کمپانی جیپ بهره می‌برد که در کنار سیستم انتقال قدرت دستی ۶ سرعته آن، عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای این خودروی عضلانی به همراه دارد.

هرچند که امکان سفرش انواع اتوماتیک آن نیز در حین خرید وجود دارد.

۲. تویوتا ۰۱۷ ۴Runner TRD Pro 2017 آفرود

 پورشه کاین 2017  قیمت پورشه کاین 2017  مشخصات پورشه کاین 2017  قیمت چیب رنگلر روبیکون  بهترین خودروهای آفرود  مشخصات خودرو آفرود  بیابان گردی  رانندگی در شرایط سخت  قیمت تویوتا لندکروزر 2017  مجله خودرو  دنیای خودرو  تویوتا 4Runner  قیمت تویوتا 4Runner  مشخصات تویوتا 4Runner

شروع قیمت: ۴۲۴۰۰ دلار

به جرئت می‌توان گفت که تویوتا ۰۱۷ ۴Runner TRD Pro 2017، یکی از بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیاست؛ چرا که کمپانی محبوب سازنده این خودرو، پکیج TRD Pro را با پکیج ۴Runner و سیستم تعلیق فنری منعطفی ترکیب نموده که این خودرو به یکی از بی‌نظیرترین مدل‌های سال ۲۰۱۷ تبدیل می‌کند. پکیج ارائه شده برای این خودرو توسط تویوتا شامل یک دیفرانسیل عقبی قفل شونده نیز می‌شود که به همراه یک سیستم Crawl Control می‌تواند بسیاری از فشارها و تکان‌های رانندگی آفرود را کاهش دهد. تویوتا برای این مدل از ۴Runner از موتوری ۶ سیلندر استفاده کرده است که می‌تواند توان معادل ۲۷۰ اسب بخار را تولید کند. ضمن اینکه میزان مصرف سوخت این خودرو به‌ازای مسافت پیموده شده به ترتیب، ۱۵ و ۱۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر و بزرگراه است.

۳. تویوتا لندکروزر ۲۰۱۷

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیاشروع قیمت: ۸۴۷۵۵ دلار

تویوتا لندکروزر ۲۰۱۷، یکی از فوق‌العاده‌ترین ماشین‌های آفرودی این روزها، به شمار می‌رود که به واسطه طراحی فوق‌العاده خود می‌تواند نیاز تمامی عاشقان آفرود را تامین نماید. این مدل که از یک موتور ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر با توان ۳۸۱ اسب بخار یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته بهره‌ می‌برد، به صورت چهار چرخ متحرک ارائه شده و قابلیت میزبانی از ۸ سرنشین را در سه ردیف صندلی داراست. شایان ذکر است که این خودرو می‌تواند در ۶.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که در نوع خود یک رکورد به شمار می‌رود. علاوه بر آن ومصرف سوخت این خودرو در هر ۱۰۰کیلومتر نیز چیزی حدود ۱۸ لیتر در شهر و ۱۵ لیتر در جاده است.

۴. لکسوس LX 2017

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیاشروع قیمت: ۸۹۹۸۰ دلار

لکسوس LX 2017 یکی از بهترین مدلهای آفرودی به شمار می‌رود که خریدش به سبب قیمت پایه بالا خود، در توان هر کسی نیست. ولی همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دنبال خودرویی لوکس برای رانندگی در زمین‌های ناهموار هستند. موتور ۸ سیلندر این خودرو دارای توان خروجی ۳۸۳ اسب بخاری است که آن را به یکی از قدرتمندترین خودروهای حال حاضر دنیا بدل می‌کند. این وسیله نقلیه دارای حداکثر سرعت ۲۱۴ کیلومتر بر ساعت است و می‌تواند در مدتی کمتر از ۶.۵ ثانیه سرعت خود را به ۱– کیلومتر بر ساعت برساند. با این حال میزان مصرف سوخت این هیولای ژاپنی در هر ۱۰۰ کیلومتر، تنها ۱۹ لیتر در شهر و ۱۶ لیتر در جاده است!

۵. پورشه کاین ۲۰۱۷

پورشه Cayenne 2017 آفرودشروع قیمت: ۵۹۶۰۰ دلار

پورشه کاین ۲۰۱۷ یکی از لوکس‌ترین خودروهای آفرودی است که احساس سواری در یک ماشین اسپرت فوق‌العاده لوکس را در فرد ایجاد می‌کند. این خودرو از موتوری ۶ سیلندر با توان ۳۰۰ اسب بخار بهره می‌برد و قابلیت نصب موتوری ۶ سیلندر با توان خروجی ۴۴۰ اسب بخار را نیز دارد. لازم به ذکر است که تمامی مدل‌های کاین، به صورت چهارچرخ متحرک ارائه می‌شوند و دارای سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ۸ سرعت با قابلیت تغییر به دستی هستند.

۶. هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۷

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیاشروع قیمت: ۲۵۳۵۰ دلار

یکی دیگر از ماشین‌های اسپرت بی‌نظیر لیست ما، هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۷ دوست داشتنی است که به واسطه سیستم چهارچرخ متحرک خود در این بازه قیمتی، از جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان برخوردار است. این خودرو قابل سفارش در دو مدل را دارد که یکی از آنها از موتوری ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با توان خروجی ۱۸۵ اسب بخار و دیگری از موتور ۲ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندری  با توان ۲۴۰ اسب بخار نیرو می‌گیرد. هیوندای سانتافه ۲۰۱۶، با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود اما میزان مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر، عدد باور نکردنی ۲۳ و ۲۸ لیتر در شهر و جاده را نشان می‌دهد که به هیچ عنوان درخورش نیست.

۷. نیسان مورانو ۲۰۱۷

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیاشروع قیمت: ۲۹۷۴۰ دلار

نیسان مورانو به‌دلیل استایل منحصربه‌فرد وهندلینگ بسیار عالی خود در مسیرهای بسیار ناهموار، جزو یکی از فوق‌العاده‌ترین خودروهای آفرود به شمار می‌رود. این خودرو از موتور ۳.۵ و ۶ سیلندری با توان خروجی ۲۶۰ اسب بخار نیرو ‌می‌گیرد، قابلیت انتقال نیرو به هر ۴ چرخ را دارد. ولی با این وجود میزان مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر، عدد نامتعارف ۲۵ و ۳۰ لیتر در شهر و جاده را نشان می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.