ربات ها به کمک کارگران خودروسازی فورد آمدند + تصاویر

0

قبل از اینکه آینده ما توسط ربات‌ها اشغال شود، ماشین‌ها را برای کمک به انسان به دنیای خود اضافه خواهیم کرد. فورد در این راه به سمت استفاده از ربات‌ها برای کمک به نیروی جسمانی انسان‌ها برآمده و ربات‌های پوششی اسکلتی را برای کارگرانش در نظر گرفته تا علاوه بر افزایش قدرت از فرسایش و ایجاد خستگی زیاد جلوگیری به عمل آورد.

شعبه دیربورن این خودروسازی در طول چند سال گذشته از فناوری پوششی با نام “اسکووست” استفاده کرده است و بازخورد آن کمک به اصلاح فناوری و افزایش کیفیت خودروها عنوان شده است.

مردآهنین

بوریس هتل مدیر عامل فورد گروپ در این خصوص گفت: ساخت وسایل نقلیه از نظر فیزیکی سخت است و ما در تلاش برای کمک حداکثری به آنها از طریق پوشش‌های و ابزارهای روباتیک هستیم تا میزان فشار و آسیب وارده به بدن آنها را کاهش دهیم.

مرد آهنین

نیک گاتس، یکی از کاربران اصلی “اسکووست” در خط مونتاژ “فلت‌راک” این کارخانه در خصوص این روبات پوششی گفت: تمایلی به ترک این پوشش در حین کار ندارد و دیگر نمی‌تواند بدون آن کار کند.

فورد در حال حاضر از این فناوری در ۱۵ کارخانه در ۷ کشور- آسیای پسفیک، اروپا، آمریکای جنوبی- جهان استفاده می‌کند.
 شرکت فورد موستانگ  عکس های ربات  ربات اهنی  اخبار تکنولوژی  دانش و فناوری  اختراع ربات

انتظار می رود فناوری‌های بیشتر مانند “اسکووست” حرکت رو به جلوی صنعت خودرو باشد. ترکیب انسان و روبات ‌می‌تواند کارایی ایجاد کرده و باعث کاهش آسیب و استرس شود. با این وجود ما هنوز با تبدیل شدن به مردان آهنی فاصله داریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.