موتورسواران فرانسوی در ایران + عکس

0

بیش از ۳۰ نفر از جهانگردان با تجربه فرانسوی با ۲۰ موتورسیکلت مجهز  از پاریس حرکت کرده‌اند تا به اصفهان  بروند.

سال ۱۹۷۲ گروهی از  گردشگران فرانسوی با موتورسیکلت از پاریس تا اصفهان سفر کردند و خاطره‌ای به یاد ماندنی از این سفر بر جای گذاشتند.
اکنون بعد از  گذشت ۴۶ سال از این اتفاق این سفر دوباره تکرار می‌شود. بیش از ۳۰ نفر از جهانگردان با تجربه فرانسوی با ۲۰ موتورسیکلت مجهز  از پاریس حرکت کردند تا به اصفهان  بروند و خاطره گروه جهانگردان قبلی را زنده کنند.
یکی از این گردشگران به خبرنگار چمدان گفت: «ایران شهرهای بسیار زیبایی دارد  و ما  برای دیدن آنها این سفر را آغاز کرده‎ایم. ما از پاریس حرکت کردیم و از کشورهای آلمان، اتریش، مجارستان، رومانی، بلغارستان و ترکیه عبور کردیم تا به ایران برسیم و در نهایت به مقصد سفرمان یعنی اصفهان برویم در این میان از برخی شهرهای ایران همانند رشت و تهران نیز بازدید می‌کنیم. این اولین باری است که ما به ایران آمده‌ایم.»
این جهانگردان افراد با تجربه‌ای هستند که تصویر پرچم کشورهای مختلف بر روی موتورسیکلت‌هایشان نشان می‌دهد که به بسیاری از کشورهای ایران سفر کرده‌ اند. آنها روز  سه‌شنبه از طریق مرز بازرگان به ایران وارد شدند.

   مسافرت با موتورسیکلت موتورسواران فرانسوی در ایران گردشگران خارجی مسافرت به ایران تورهای گردشگری دیدنی های اصفهان شهرهای توریستی ایران آموزش موتورسواری بانوان مجله موتورسیکلت جالب و دیدنی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.