رونمایی از پیکاپ آسنا تیون شده شرکت آمیکو + عکس و مشخصات

0

در نماشیگاه خودرو سال گذشته، پیکاپ آسنا که به عنوان محصول جدید برند آمیکو در ایران معرفی شده بود، به شدت در ورودی اصلی نمایشگاه شهرآفتاب، نگاه ها را به خود جلب کرده بود. بعد از معرفی رسمی این محصول به بازار و انجام تست ها و آزمایش های فنی فراوان توسط شرکت و نشریات تخصصی خودرو، این پیکاپ توانست همه فن حریف بودن خود را به همه اثبات کند.

 قیمت پیکاپ آسنا معایب و مزایای پیکاپ آسنا مشخصات پیکاپ آسنا تیونینگ پیکاپ آسنا امکانات پیکاپ آسنا گیربکس پیکاپ آسنا مدیرعامل شرکت آمیکو مدیرعامل شرکت ارس خودرو مجله خودرو معرفی خودرو

در روز پنجشنبه، ۱۸ام مرداد، شرکت آمیکو طی یک اقدام کم سابقه از نمونه تیون شده این خودرو پرده برداری کرد. نمونه ای که در حضور مدیرعامل شرکت آمیکو، مدیرعامل شرکت ارس خودرو و اصحاب رسانه رونمایی شد، در حقیقت نمونه تیون شده است که مشخصات فنی آن مانند پیشرانه و گیربکس تغییری نکرده بودند و این تغییرات تنها به ظاهر، سیستم تعلیق و اکسل های این خودرو محدود می شود. دستکاری هایی که حقیقتا رخ جنگندهای به این اتاق بخشیده بود و به واسطه تغییرات اعمال شده بر روی اتاق آن مانند حذف رکاب ها، سپرها و گلگیرهای فابریک و جایگزینی آنها با نمونه هایی که بیشتر برای آفرود مناسب هستند، یقینا عملکرد آن را در مسیرهای ناهموار و در بیراه نوردیها بهبود می بخشد.

 قیمت پیکاپ آسنا معایب و مزایای پیکاپ آسنا مشخصات پیکاپ آسنا تیونینگ پیکاپ آسنا امکانات پیکاپ آسنا گیربکس پیکاپ آسنا مدیرعامل شرکت آمیکو مدیرعامل شرکت ارس خودرو مجله خودرو معرفی خودرو
آسنا از یک پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ۱۴۳ اسب بخاری بهره می برد که توسط شرکت میتسوبیشی ساخته شده است. این پیشرانه قدرت و گشتاور تولیدی خود را از طریق یک گیبرکس دستی ۵ سرعته به هر چهار چرخ این خودرو انتقال میدهد. استفاده از دیسک و صفحه با برند Valeo در این خودرو کمک کرده است تا در مسافتهای سنگین که خودرو بعضا با نیمکلاچ حرکت میکند، عملکرد فوق العادهای از خود به نمایش بگذارد. طول ۵۵۶۰ میلیمتری این اتاق در کنار فاصله محوری ۳۴۰۵ میلیمتری باعث میشود تا خودرو در رد شدن از موانع کوچک عملکرد نسبتا بهتری در مقایسه با خودروهای هم رده خود به نمایش بگذارد. اما یکی از مهمترین نکاتی که در این خودرو حائز اهمیت است، بهره گیری از سیستم قفل دیفرانسیل اتوماتیک است. این سیستم کمک می کند تا بلافاصله پس از اینکه خودرو احساس کند در مسیری قرار گرفته که چرخی بیشتر از چرخهای دیگر هرزگردی میکند، قفل را فعال کرده و با انتقال گشتاور به چرخ دیگر، کمک میکند تا خودرو به راحتی هرچه تمام تر از شرایط سخت خارج شود.

نتیجه تصویری برای پیکاپ آسنا

نتیجه تصویری برای پیکاپ آسنا
پس از برنامه رونمایی، در فضای کوچکی که در شرکت آمیکو برای تست سیستم قفل دیفرانسیل خودرو تعبیه شده بود، (جایی که در آن با قرار داده غلطک در یک سمت مسیر عملکرد قفل دیفرانسیل مورد بررسی قرار میگرفت) قدرت نمایی آمیکو در مقایسه با دیگر رقبا هم رده و یا بعضا بالارده تر از خودش را نمایش گذاشته شد.

گزارش و نوشته: روزبه نوروزیان
عکس: احسان لطفی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.