ساخت خودرویی حبابی با الهام از نوستالژی ب ام و +تصاویر

0

برخلاف ظاهر کوچک، میکرولینو محفظه بار ۳۰۰ لیتری داشته و به خاطر ویژگی‌های فضای داخلی ارزان خواهد بود.

۵۶ سال از زمان توقف تولید ب‌ام‌و “ایستا” می‌گذرد و اینک یک کمپانی سوئیسی به بازتولید یک مدل مفهومی تک در و ۲ صندلی از این خودروی شهری با نام “میکرولینو” پرداخته است.

به گزارش “درایو مگ”، میکرولینو حدود ۲.۴ متر طول داشته و دو سرنشین را روی صندلی نیمکت شکل خود جای می‌دهد و به شکلی عمودی میان دو فضای پارک جا می‌گیرد. در چنین شرایط راننده و سرنشین بدون نگرانی از فضای جانبی از درب جلوی خودرو خارج خواهند شد.

 خودروهای کوچک  خودرو تک نفره  خودروهای جدید  کوچکترین خودروی دنیا  مجله خودرو  اخبار خودرو

قدرت خودرو از یک موتور الکتریکی ۲۰  اسب‌بخاری با گشتاور ۱۱۰ نیوتن‌متر تامین می‌شود که بیشینه سرعت  ۹۰ کیلومتر بر ساعت را برای خودرو رقم زده که از نیاز حرکت شهری بیشتر است. خودرو با دو باتری مختلف ۸ کیلووات ساعت و بر حرکتی ۱۲۶ کیلومتر و  نسخه بزرگتر ۱۴.۴ کیلووات ساعت با محدود حرکتی ۲۰۲ کیلومتر ارائه خواهد شد.

خودرویی حبابی با الهام از ایستای ب‌ام‌و

شارژ این خودرو از طریق سوکت‌های برق خانگی در اروپا ۴ ساعت زمان و در کشوری مانند آلمان ۱.۵ یورو هزینه در بر دارد. اما در صورت استفاده از شارژهای ویژه و پر قدرت، زمان شارژ مجدد این خودرو به یک ساعت خواهد رسید.

تولید تجاری این خودرو از پایان سال جاری توسط کمپانی ایتالیایی تازاری رقم خواهد خورد.

خودرویی حبابی با الهام از ایستای ب‌ام‌و

برخلاف ظاهر کوچک، میکرولینو محفظه بار ۳۰۰ لیتری داشته و به خاطر ویژگی‌های فضای داخلی ارزان خواهد بود.

براساس برنامه ۱۰۰ نسخه از این خودرو در سال جاری و حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ خودرو در سال ۲۰۱۹ ساخته خواهد شد و خودروسازی امیدوار است فروش سالانه آن را به ۵۰۰۰ نسخه برساند. تا کنون حدود ۷۵۰۰ نسخه از این خودرو ثبت شده و قیمت تقریبی آن حدود ۱۲ هزار نسخه خواهد بود.

خودرویی حبابی با الهام از ایستای ب‌ام‌و

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.