ورود شاسی بلند جدید زامیاد به جمع اس یو وی های بازار + قیمت و عکس

0

حتما به تازگی تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید که یک شاسی بلند استتارشده در خیابان‌های تهران جولان می‌دهد و این اتفاق که برای اولین بار در کشورمان رخ داده است، جنجال زیادی را در رسانه‌های اقتصادی کشور به پا کرده است ولی به نظر می‌رسد فودی لندفورت زامیاد به زودی وارد بازار خواهد شد و این خودرو مدت زمان زیادی را نتوانست با ظاهر استتار شده در خیابان‌ها بگذراند.
شرکت خودروسازی زامیاد در اقدامی جالب و برای اولین بار در کشورمان توانست مجوز حضور یک خودروی استتارشده را در خیابان‌های کشور بگیرد و همانند سایر کشورها و شرکت‌های خودروساز بین‌المللی، ایرانی‌ها هم شاهد حضور یک شاسی بلند بودند که چیزی از ظاهر آن مشخص نبود.

 شرکت زامیاد  تازه های خودرو در ایران  شاسی بلند جدید در ایران  قیمت شاسی بلند  قیمت فودی لندفورت زامیاد  قیمت شاسی بلند چینی  مشخصات فودی لندفورت زامیاد  مجله خودرو  معرفی خودرو شاسی بلند

نام خودروی جدید زامیاد که در اصل فودی لندفورت نام دارد به نظرسنجی گذاشته شده تا با یک نام ایرانی وارد بازار کشور شود و با توجه به عقد قرارداد تولید داخلی شدن این محصول در کشورمان، باید شاهد حضور یک محصول متفاوت از زامیاد باشیم.

این خودرو محصول کمپانی Guangdong Foday Automobile است که به اختصار فودی نامیده می‌شود. از مشخصات فنی این خودرو در چین می‌توان به پیشرانه ۱.۹ لیتری توربو دیزل و ۲ لیتری توربو بنزینی آن اشاره کرد که بدیهی است این خودرو با پشرانه بنزینی به بازار عرضه خواهد شد.

 شرکت زامیاد  تازه های خودرو در ایران  شاسی بلند جدید در ایران  قیمت شاسی بلند  قیمت فودی لندفورت زامیاد  قیمت شاسی بلند چینی  مشخصات فودی لندفورت زامیاد  مجله خودرو  معرفی خودرو شاسی بلنداز مشخصات جالب پیشرانه این خودرو این است که تحت لیسانس میتسوبیشی ژاپن تولید شده و بازهم خودروسازان چینی برای جذابیت بیشتر محصولاتشان دست به دامان برندهای معتبر بین المللی شده‌اند. گیربکس ۶ سرعته دستی در مدل پیش فرض و گیربکس اتوماتیک در مدل‌های سفارشی از دیگر مشخصات این خودرو است.

فودی لندفورت زامیاد

این خودرو و تولید آن در انتظار انجام تست‌های نهایی در جاده‌های ایران است و در صورت موفقیت در این تست‌ها به زودی رونمایی خواهد شد. پیرامون قیمت این محصول نیز در صورت تولید داخل شدن درصد بالای این خودرو و همچنین حذف هزینه‌های جانبی می‌توان به قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومانی برای آن امیدوار بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.