پیش فروش پژو ۲۰۰۸تا دو ماه دیگر+ قیمت و شرایط

0

پیش فروش پژو ۲۰۰۸تا دو ماه دیگر+ قیمت و شرایط

۱۶۵

بر اساس اطلاعات منتشرشده پژو ۲۰۰۸ تا دو ماه دیگر پیش‌فروش می‌شود. این خودرو قیمت نسبتاً بالایی خواهد داشت.

پژو ۲۰۰۸ اولین محصول کارخانه‌ی ایکاپ (کارخانه‌ی مشترک ایران خودرو و پژو) است که به تازگی اولین بدنه‌ی این محصول در ایران رنگ شد.

این خودروی کراس اوور که دارای دو مدل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ به همراه نسخه‌های مختلف است، توسط پژو در نسخه‌هایی با موتور ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی تولید می‌شود.

بر اساس اطلاعات موجود؛ به نظر می‌رسد ایران خودرویی‌ها تصمیم گرفته‌اند پژو ۲۰۰۸ را در دهه‌ی فجر امسال پیش‌فروش کنند. طبق برنامه‌ریزی ایران‌ خودرو، واگذاری  پژو ۲۰۰۸ به ثبت‌نام‌کنندگان، از اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد تا این خودرو پیش از نوروز ۹۶ روانه‌ی بازار شود.

پژو 2008 نسخه 2017

این در حالی است که هنوز ایران خودرو به‌صورت رسمی از زمان فروش یا پیش‌فروش این خودرو، اطلاعاتی منتشر نکرده است.

از طرفی پیش از این مصطفی خان کرمی، مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده بود که خودروی پژو ۲۰۰۸، دی ماه امسال با قیمت ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومان به بازار ارائه خواهد شد.

یکی از نکات مبهم در تولید و ارائه پژو ۲۰۰۸ به بازار، مشخص نبودن مدل و نسخه‌هایی از پژو ۲۰۰۸ است که هنوز از سوی شرکت ایران خودرو اعلام نشده است.

پژو 2008 نسخه 2013

جالب است بدانید مدل ۲۰۱۷ پژو ۲۰۰۸ با موتور ۱۲۰۰ سی‌سی بنزینی دارای مصرف سوخت ۴.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که برای یک کراس اوور، مصرف پایین و بسیار خوبی محسوب می‌شود

منبع دنده
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.