خودروهای ۲۰۱۶ مخصوص بانوان +تصاویر

0

خودروهای ۲۰۱۶ مخصوص بانوان +تصاویر

درحالی‌که طرفداران خودروی آمریکای شمالی با فینالیست‌های NACTOY 2017 و جوایز خودروی سبز سال مشغول هستند در طرف دیگر بانوان خودروهای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده‌اند.

۱۶۵
انتخاب اول آن‌ها برای امسال جگوار اف-پیس بوده که در بخش جوایز خودروهای سال بانوان در سال ۲۰۱۶ عنوان “برنده‌ی عالی” و در بخش شاسی‌بلند/کراس اوور سال بانوان عنوان بهترین خودرو را به دست آورده است.

All-New Jaguar F-PaceAll-New Jaguar F-Pace
Jaguar F-PaceJaguar F-Pace

Fiona Pargeter از مدیران ارشد جگوار لندروور می‌گوید:

جوایز برنده‌ی عالی و بهترین شاسی‌بلند/کراس اوور سال ۲۰۱۶ به انتخاب بانوان یک عنوان فوق‌العاده برای ما بوده و موردی برجسته در تاریخ موفقیت ادامه‌دار اف پیس به شمار می‌رود. ترکیب طراحی زیبا، استفاده‌ی روزمره و تجربه‌ی رانندگی بی‌رقیب این خودرو را از رقبای خود جدا کرده و مصرف‌کننده‌های جدید را به سمت جگوار می‌کشد.

  • Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
  • Jaguar F-Pace
  • جگوار اف پیس از بین ۲۹۴ خودرو و توسط ۱۷ داور از ۱۴ کشور جهان در لیست نهایی قرار گرفته بود. این داوران در ۶ بخش خودروهای برنده را اعلام کرده‌اند. سال پیش این شاسی‌بلند بریتانیایی پس از ولوو XC90 قرار گرفته بود. شاسی‌بلند ولوو نیز در هر دو بخش عنوان بهترین خودرو را به دست آورده بود.

    f-pace-24
    در سایر بخش‌ها، هوندا سیویک به عنوان خودروی خانوادگی سال بانوان، فورد ماستنگ به عنوان خودروی پرفورمنس سال بانوان، هوندا جاز به عنوان خودروی اقتصادی سال بانوان، ولوو S90 به عنوان خودروی لوکس سال و تویوتا پریوس به عنوان خودروی سبز سال بانوان انخاب شدند.

    2016 Honda Civic

    2016-ford-mustang-shelby-gt350r-front-three-quarter-in-motion-03

    2015 Jazz

    volvo-s90-2017-r-design-01

    toyota-prius-2016-1600-0d

    منبع: womensworldcoty

    ممکن است شما دوست داشته باشید
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.