رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن ۵۷۰S+تصاویر

0

رونمایی از مدل‌های خاص مک لارن ۵۷۰S +تصاویر

مک لارن ۵۷۰S با قدرت ۵۶۲ اسب بخاری هم‌اکنون با تریم های قرمز، مشکی، سفید، نارنجی و خاکستری که ساخته و پرداخته‌ی طراحان شرکت هستند به بازار عرضه می‌شود.

۱۶۵
مک لارن به تازگی ۵ مدل جدید مخصوص از سوپرکار خود را رونمایی کرده است. این ۵ خودرو بخشی از طیف محصولات دیزاین ادیشن مک لارن می‌باشند. هر مدل ترکیب خاص رنگ، رینگ، مواد بکار رفته و کابین خود را داشته تا از دیگر مدل‌ها متمایز گردد.

mclaren-570s-design-editions-01
تا الآن مک لارن تنها تصاویر مدل دیزاین ادیشن ۱ را منتشر کرده است. این خودرو با رنگ قرمز Vermillion برجسته به همراه رینگ‌های ۵ پره‌ی خاص، کالیپرهای ترمز قرمز و خروجی‌های اگزوز مشکی عرضه شده است.

mclaren-570s-design-editions-04
داخل کابین به منظور هماهنگی با کلیت خودرو شاهد بکار گرفته شدن رنگ قرمز هستیم. صندلی‌ها با پوشش چرم ناپای قرمز و آلکانترای مشکی احاطه شده‌اند و داشبورد و غربیلک فرمان نیز با چرم دو رنگ قرمز-مشکی پوشانده شده‌اند.

mclaren-570s-design-editions-06
اگر رنگ قرمز را دوست ندارید شاید دیگر رنگ‌ها نظر شما را به خود جلب کنند. مدل‌های دیگر همان‌طور که گفته شد از تِم مشکی، سفید، خاکستری و نارنجی استفاده می‌کنند.

mclaren-570s-design-editions-02
انتخاب هر یک از این خودروها اضافه بهای ۸۵۰۰ پوندی در پی خواه داشت درحالی‌که سفارش موارد بهبود یافته‌ی شخصی هزینه‌ای بیشتر را به مالک تحمیل خواهد کرد.
هم‌اکنون ثبت سفارش این خودرو را انجام می‌گیرد و مالکان می‌توانند خودروهای خود را در سال ۲۰۱۷ تحویل بگیرند.
مک لارن ۵۷۰S یکی از سوپرکارهای مورد علاقه‌ی نشریه‌ی اتواکسپرس بوده و عنوان خودروهای پرفورمنس سال ۲۰۱۶ این نشریه را بدست آورده است.

mclaren-570s-design-editions-05
این خودرو که بهای آغازین ۱۴۶۱۵۰ پوندی دارد زیرساختی سبک‌وزن از فیبرکربن داشته و از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی مک لارن با قدرت ۵۶۲ اسب بخاری استفاده می‌کند. این قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود. ۳.۱ ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

منبع: autoexpress

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.