ورود دو خودروی جدید پژو به بازار ایران/ توقف تولید “پژو ۴۰۵”/خرداد۹۵

0
“مصریان” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ورود دو خودروی جدید پژو به بازار ایران/ توقف تولید “پژو ۴۰۵”

در مذاکرات امروز مسئولان پژو و ایران خودرو مقرر شد که تولید پژوی ۴۰۵ از سال ۹۵ در کشور متوقف شود.

علی مصریان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی “ایران خودرو” در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: مذاكرات  ۱۰ ساعته سنگین امروز مهندس هاشم يكه زارع، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو و ماكسيم پيكا، مدير عامل شركت پژو ابعاد جديد همكاري هاي مشترك مورد بررسي قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این مذاکرات اجراي تعهدات گذشته از سوي شركت پژو و انتقال دانش فني و طراحي و توليد خودروهاي مشترك و ساخت داخل محور گفتگوها بود.
***توقف تولید پژو۴۰۵ در کشور
وی افزود: در جلسه ۱۰ ساعته امروز مسئولان پژو با ایران خودرو مقرر شد  که تولید خودروی ۴۰۵ از سال ۹۵ متوقف شود و دو خودروی سواری پژو که یکی از آنها شاسی بلند است درکشور تولید شود.

به گفته مصریان این تولیدات یا جزء محصولاتی هستند که به زودی در چرخه تولید پژو قرار می‌گیرند و یا اینکه بیشتر از ۷ تا ۸ ماه از عمرشان نگذشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی ایران خودرو تصریح کرد: همچنین محصولات جدیدپژو در ایران بر روی دو پلت‌فرم متفاوت تولید خواهد شد و سعی خواهد شد روی یکی از پلت فرم‌ها نیز یک خودروی شاسی بلند که محصول خودمان است را طراحی و تولید کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین در اين جلسه از سوي هيات ايراني بر همكاري هاي مشترك در چارچوب منافع ملي جمهوري اسلامي ايران تاكيد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.