وضعیت مکانیک ها در امریکا چگونه هست؟

0

وضعیت مکانیک ها در امریکا چگونه هست؟

یک مطالعه‌ی جدید به تازگی یافته که اکثر راننده‌های آمریکایی به تعمیرگاه‌ها اعتمادی ندارند.

۱۶۵
این نظرسنجی که توسط AAA صورت گرفته از ۱۰۰۱ راننده‌ی ۱۸ ساله و بالاتر درباره‌ی تعمیرگاه‌های خودرو پرسیده است. ۶۳ درصد افراد گفته‌اند که عموماً اعتمادی به این تعمیرگاه‌ها ندارند. علیرغم این موضوع، دوسوم راننده‌ها یک تعمیرگاه مورداطمینان را یافته‌اند درحالی‌که یک‌سوم افراد نتوانسته‌اند چنین مکانی را بیابند.

نتیجه تصویری برای مکانیک
از جمله دلایلی که راننده‌های آمریکایی به مغازه‌های تعمیر خودرو اعتماد ندارند می‌توان به پیشنهاد سرویس‌های غیرضروری (۷۶ درصد)، دریافت پول اضافه برای سرویس‌ها (۷۳ درصد)، تجارب منفی گذشته (۶۳ درصد) و نگرانی از درست انجام ندادن کار (۴۹ درصد) اشاره کرد.

Mechanic-iStock-680x452
این مطالعه همچنین فهمیده که راننده‌های مسن‌تر بیشتر از جوانان به این مغازه‌ها اعتماد می‌کنند. ۱ نفر از هر ۵ فرد متولد پس از جنگ جهانی دوم گفته که در کل به این صنعت اعتماد داشته و این آمار تقریباً دو برابر میزان اعتماد نسل‌های جوان به مکانیک‌ها است. احتمال اینکه این دسته از افراد به مغازه‌های تعمیر خودرو مراجعه کنند بیشتر از افراد متولد دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی و بالاتر است.

نتیجه تصویری برای مکانیک
جان نیلسن مدیرعامل مهندسی خودرو و تعمیر AAA می‌گوید:

به منظور به حداقل رساندن استرس تعمیر و نگهداری خودرو، یافتن یک تعمیرگاه صادق و کاردرست که بتوانند خودروی خود را به آن‌ها بسپارند حیاتی و ضروری است. AAA فهمیده که یک‌سوم راننده‌های آمریکایی (در مجموع ۷۵ میلیون نفر) هنوز تعمیرگاه مورد اعتمادی را نتوانسته‌اند بیابند و همین امر در موقع بروز مشکل آن‌ها را در معرض خطر و آسیب قرار می‌دهد.

منبع: autoguide

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.