ورود هیوندای النترا ۲۰۱۷ به بازار ایران+ قیمت ومشخصات

ورود هیوندای النترا ۲۰۱۷ به بازار ایران+ قیمت ومشخصات

نتیجه تصویری برای النترا 2017

نسل جدید هیوندای النترا به ایران آمده است تا رقیبی جدی برای تویوتا کرولا در بازار کشورمان باشد.هیوندای النترا 2017 با موتور 2 لیتری به ایران آمد + قیمت

مدتی است نسل جدید هیوندا النترا به عنوان مدل ۲۰۱۷ وارد بازار کشورمان شده؛ رقیب تازه‌نفس تویوتا کرولا نسبت به نسل سابقش پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

 هیوندای النترا خودرو موفقی است که نخستین بار نسل سوم آن با نام آوانته وارد ایران شد. در همان ابتدا به دلیل امکانات مناسب، کیفیت ساخت بالا، هزینه‌های تعمیر و نگهداری معقول و قیمت توجیه­‌پذیر توانست توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. نسل چهارم این خودرو نیز راهی به ایران پیدا نکرد اما به دلیل طراحی نه چندان جذاب در مقایسه با دیگر رقبا، آن­گونه که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفت. به همین دلیل شرکت هیوندای نسل پنجم این خودرو را به کلی دگرگون ساخت و توانست نبض بسیاری از بازارها نظیر ایران را در دست بگیرد. حال با معرفی نسل ششم آن، که ابتدا در نمایشگاه ۲۰۱۵ لس­‌آنجلس رونمایی شد، شاهد ورود این خودرو به بازار اصلی کشور هستیم.

هیوندا النترا به عنوان مدل 2017نتیجه تصویری برای النترا 2017

النترا ۲۰۱۷: خشن‌تر، لوکس‌تر و بزرگ‌تر

تغییرات ایجادشده در ظاهر خودرو از آنچه پیش­‌بینی می‌شد بیشتر و تهاجمی‌تر است. اوج این طراحی هجومی را می‌توان در جلو خودرو دید. درب موتور کشیده‌تر شده و یک جلوپنجره بزرگ با طرح شش ضلعی، که به لطف روکش کروم جذابیت خودرو را دوچندان کرده است، در نمای جلو جلب توجه می­‌کند.

چارچوب چراغ‌های جلو نیز به کلی تغییر کرده است. برآمدگی این چراغ‌ها کاسته شده و خطوط منحنی نسل قبلی جای خود را به خطوطی شکننده داده‌اند. هالوژن‌های قرارگرفته در نسل گذشته نیز حذف شده و به جای آن‌ها در هر طرف، یک ردیف چراغ LED روز دیده می‌شود. در پشت النترا تغییرات اگرچه جزئی‌ترند، ظاهر و حسی را که خودرو منتقل می‌کند به کلی دگرگون کرده‌اند. چراغ‌ها ظاهری مشابه محصولات لکسوس علی‌الخصوص سری IS دارند و خروجی اگزوز نیز به شکل مخفی طراحی شده است.

نتیجه تصویری برای النترا 2017
کابینی مشابه سوناتا

طراحی کابین النترا در مقایسه با نسل گذشته به کلی تغییر کرده است. طراحی جدید کابین مشابه هیوندای سوناتاست و راننده دسترسی بهتری به ادوات و تجهیزات خودرو دارد. فضای کابین بزرگ‌تر است و سرنشینان راحتی بی­‌بدیلی تجربه خواهند کرد.
هیوندای برای ساخت صندلی‌ها از ماده‌ای به نام SoyFoam استفاده کرده است: ماده‌ای مقاوم و در عین حال نرم که کاملا با محیط زیست سازگار است و از روغن دانه‌های سویا گرفته می‌شود. از تجهیزات و امکانات کابین هر چقدر بگوییم کم است؛ صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، صفحه نمایش ۴.۲ اینچی TFT داخل صفحه کیلومتر، سیستم Android Auto و نسل جدید سیستم چندرسانه‌ای BlueLink هیوندای تنها گوشه‌ای از این تکنولوژی‌های جدیدند.

 نتیجه تصویری برای النترا 2017

هیوندای النترا 2017 با موتور 2 لیتری

این نخستین بار است که هیوندای خودرو النترا را به صورت استاندارد با سیستم صوتی پیشرفته عرضه می‌کند. سیستم صوتی شرکت نام آشنای اینفینیتی که از ۸ بلندگو مجزا تشکیل شده است. از این ۸ بلندگو یک عدد ساب­ووفر و یک عدد بلندگو مرکزی برای شفافیت صدای بیشتر است. این سیستم صوتی در کنار تکنولوژی Clari-Fi شفافیت صدای فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد. این سیستم تمامی جزئیاتی که ممکن است هنگام پخش آهنگ از بین برود
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.