۱۳ خودروی اعجاب‌آوری که تا سال ۲۰۲۰به بازار می آید + تصاویر

0

۱۳ خودروی اعجاب‌آوری که تا سال ۲۰۲۰به بازار می آید + تصاویر

۱۳ خودرو که از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ به بازار خواهند آمد.

با گسترش فضای رقابتی در بازار خودرو، کمپانیهای اتومبیل برای جلب توجه مشتریان خود هر از چندگاه به ابتکارهای جدید دست می‌زنند. این موضوع تا آن حد پیش رفت که این کمپانیها، مدلهای جدید خودروهای خود را یک سال پیشتر از مدل رسمی در نمایشگاهها و گاهی حتی در بازار ارائه کنند. اکنون در آستانه سال ۲۰۱۸ میلادی برخی خودروسازان بزرگ مدلهایی از محصولاتشان را که برای عرضه در سه سال آینده طراحی شده‌اند، رونمایی کرده‌اند. برخی از جدیدترین خودروهای دنیا را در این صفحه ببینید.

عصر خودرو

شورولت کامارو ۲۰۱۷ ZL1

این خودرو بر پلت فرم نسل قبلی کامارو ساخته شده است؛ قدرت تا ۶۴۰ اسب بخار، گیربکس خاص ۱۰ سرعته و قیمت پایه ۶۰ هزار دلاری از خصوصیات بارز این خودرو است.

عصر خودرو

بوگاتی کایرون ۲۰۱۷

موتور قدرتمند ۸ لیتری با دو توربوشارژ، باعث شده این خودرو برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۵ ثانیه زمان نیاز داشته باشد؛ حداکثر سرعت این خودرو ۲۶۱ مایل بر ساعت معادل ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

عصر خودرو

جیپ ۲۰۱۸ رنگلر

موتور ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر به همراه قابلیتهای آفرود، از خصوصیات این خودرو است؛ کمپانی سازنده درنظر دارد برای اولین بار مدل ۲۰۲۰ خود را به موتور توربوشارژ گازوئیلی مجهز کند. قیمت پایه این مدل ۲۵ هزار دلار است.

عصر خودرو

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۷

پورشه ۹۱۱ همواره یکی از جذابترین مدلهای این کمپانی بوده است؛ این مدل مجهز به پیشرانه ۴ لیتری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک یا ۷ سرعته دستی است. قدرت ۵۸۰ اسب‌بخاری موتور این خودرو، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر آن تنها ۲.۶ ثانیه را به ارمغان می‌آورد. بیشینه سرعت این خودرو نیز به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

عصر خودرو

مزدا کانسپت RX-Vision

تاکنون اطلاعات دقیقی از این کانسپت مزدا ارائه نشده است؛ تنها می‌دانیم این خودرو بازگشت مزدا به خودروهای دوار است. برآوردها حاکی از قیمت حدود ۵۰ هزار دلار برای این خودرو ۴۰۰ اسب بخاری مزداست. این خودرو برای سال ۲۰۱۹ به بازار ارائه خواهد شد.

عصر خودرو

پورشه ۷۱۸ باکستر مدل ۲۰۱۷

تصمیم شگفتی‌ساز پورشه حذف سیلندر در موتور باکستر جدید است. پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری این خودرو، می‌تواند قدرت حیرت‌انگیز ۳۵۰ اسب‌بخاری را به ارمغان بیاورد؛ این موتور قدرتمند کمک می‌کند باکستر مدل اس ۲۰۱۷ بتواند تنها در ۴.۲ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر از ۶.۹ تا ۸.۱ لیتر متغیر است که برای قدرت ۳۵۰ اسب بخار بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. سیستم تعلیق جدید PASM با قابلیت تنظیم ارتقاع یکی از آپشنهای این خودرو است.

عصر خودرو

جگوار XE SVR 2018

این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر بهره می‌برد. به نظر می‌رسد دو سال بعد قیمت پایه این خودرو حدود ۶۵ هزار دلار باشد.

عصر خودرو

پورشه EV سدان ۲۰۲۰

اطلاعات کمی از این خودرو در دست است. برآورد می‌شود قدرت موتور این خودرو ۶۰۰ اسب‌بخار خواهد بود که در این صورت می‌تواند این خودرو را ظرف ۳.۵ ثانیه به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. نکت قابل توجه اینکه انرژی این خودرو از برق تأمین خواهد شد.

عصر خودرو

کیا GT 2018

روی این مدل دو موتور ۴ و ۶ سیلندر قابل سفارش است. موتور ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توان خروجی ۳۴۰ اسب بخار را دارد. مدل ۲ لیتری ۴ سیلندر نیز قابل دسترسی است؛ قیمت این خودرو افزون بر ۳۰ هزار دلار خواهد بود.

عصر خودرو

رولزرویس شاسی‌بلند کالینان ۲۰۱۹

تاکنون اطلاعات زیادی از این مدل ارائه نشده است؛ اما موتور ۱۲ سیلندر با قدرت ۶۶۰ اسب بخار و توربوی دوبل، و همچنین قیمت بالغ بر ۴۳۰ هزار دلار از خصوصیتهای احتمالی رولز رویس ۲۰۱۹ خواهد بود.

عصر خودرو

کادیلاک سی‌تی۸ مدل ۲۰۱۹

این خودرو با پیشرانه‌های V6 توئین توربو و همچنین V8 توئین توربو ــ با قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب بخار ــ به بازار خواهد آمد. این خودرو احتمالاً در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ با قیمتی بیش از ۹۰ هزار دلار عرضه خواهد شد. گزینهٔ چهارچرخ محرک نیز برای این برند لوکس قابل سفارش خواهد بود.

عصر خودرو

فورد رنجر ۲۰۱۹

این پیکاپ فورد از موتور دیزل ۳.۲ لیتری پنج سیلندر بهره می‌برد. قیمت این خودرو احتمالاً حدود ۲۵ هزار دلار خواهد بود.

عصر خودرو

اَپل iMaybe 2020

درباره پروژه خودروی کمپانی اپل کسی چیزی نمی‌داند؛ در آخرین اخبار مقامات شرکت اپل اعلام کرده‌اند که تمامی جزئیات این خودرو که بخشی از آینده محسوب می‌شود، توسط شرکت اپل ساخته شده و تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی می‌شود و به بازار می‌آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.