دریافت نشان عالی برتر مدیریت در طراحی و تولید خودرو توسط شرکت بهمن دیزل

0

دریافت نشان عالی برتر مدیریت در طراحی و تولید خودرو توسط  شرکت بهمن دیزل

در سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی صورت گرفت:

همزمان با هفته حمل و نقل، سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با رویکرد افزایش بهره‌وری در حوزه تعاون و بخش خصوصی با حضور متخصصان و مدیران مجموعه‌های مختلف از سراسر کشور ۲۲ آذر ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

نشان عالی برترین مدیریت در طراحی و تولید خودرو به بهمن دیزل رسید

 شرکت بهمن دیزل به عنوان یکی از برگزیدگان این اجلاس موفق به دریافت نشان عالی برترین مدیریت در طراحی و تولید خودرو، نشان ملی رعایت استانداردهای تولید خودرو، و استاندارد  Customer Choice Award In Automobile Industry  گردید.
در این همایش سخنرانانی از سازمان‌های مختلف از جمله مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،  کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالان در حوزه‌های مسکن و شهرسازی مباحث مهم کیفیت را در حوزه‌های حمل و نقل، ساختمان و شهرسازی تشریح کردند.
گفتنی است در این همایش که با همکاری وزارت راه و شهرسازی، اتاق تعاون ایران، دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، راه‌آهن جمهوری‌اسلامی ایران، شرکت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، شرکت فرودگاه‌های هوایی ایران، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران برگزار شد از سازمان‌ها و شرکت‌های برتر با اهدا لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.