باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷
خانه » قیمت » قیمت انواع خودروهای گازسوز در بازار تهران +جدول
قیمت انواع خودروهای گازسوز در بازار تهران +جدول

قیمت انواع خودروهای گازسوز در بازار تهران +جدول

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در سطح بازار تهران طی اردیبهشت ماه ۹۷ است که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.

لیست قیمت خودروهای پایه گازسوز آذر ۹۵

قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی اعلام شد.

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در سطح بازار تهران است که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛

عصر خودرو
نکات فنی ماشین معایب ماشین دوگانه سوز مجله خودرو قیمت خودروهای دوگانه‌سوز سایت مکانیک آموزش مکانیک خودرو

مشکلات خودرو دوگانه سوزمهم ترین مشکلاتی که مالکین خودروهای دو گانه سوز در دراز مدت با آن مواجه میشوند خرابی های مکانیکی است که برای موتور خودرو پیش می آید. این خرابی ها معمولاً به صورت دوره ای بروز می کنند و هزینه تعمیر و نگهداری موتور این خودروها را بالا می برند تا جایی که عملاً هزینه تعمیرات و نگهداری خودروها از سود ناشی از اختلاف قیمت گاز طبیعی با بنزین نیز پیشی می گیرد. در ادامه مهم ترین مشکلاتی که در خودروهای دوگانه سوز برای موتور رخ می دهد را مرور می کنیم:خودرو دوگانه سوز

۱-سایش شدید سیت و سوپاپ

مهم ترین دلایل این خرابی را باید در سه عامل فشار و دمای زیاد احتراق، انتقال حرارت زیاد به سرسیلندر و در نهایت خشک بودن گاز دید که درمجموع منجر به آسیب های شدید به سوپاپ ها می شود که به دنبال آن عدم آب بندی مناسب موتور و کاهش توان رخ خواهد داد. خوشبختانه راه حل های رفع این مشکلات عموماً در دسترس هستند و به همین دلیل این مشکل به راحتی در خودروهای پایه گازسوز قابل رفع است. فشار و دمای زیاد احتراق گاز نسبت به بنزین را نمی توان کاهش داد، اما می توان با تقویت سرسیلندر خودرو از آسیب دیدگی این قطعه در جریان کارکرد موتور جلوگیری کرد.

۲-سوختن واشر سرسیلندر

این مسأله احتمالاً بزرگ ترین گلایه دارندگان خودروهای دوگانه سوز است. واشر سرسیلندر بخش واسط میان بلوک سیلندر و سرسیلندر است و وظیفه آب بندی این دو بخش را بر عهده دارد. واشر سرسیلندر همواره در معرض دمای بالای احتراق است و به دلیل نقش مهمی که بر عهده دارد هرگونه آسیب به آن در نهایت منجر به کاهش توان و خرابی موتور می شود و لزوم تعویض واشر سرسیلندر را به دنبال دارد. دلیل اصلی آسیب بیشتر به واشر سرسیلندر خودروهای دوگانه سوز نسبت به خودروهای بنزین سوز، در بخش حرارت بیشتر احتراق و انتقال این حرارت به سرسیلندر و واشر سرسیلندر است.

۳-خوردگی سرسیلندر

علت اصلی این مسأله را باید در حرارت زیاد ناشی از احتراق و انتقال آن به سرسیلندر دید. برای این منظور، استفاده از ضدیخ با افزودنی های پایه آلی راه حلی است که از سوی خودروسازان پیشنهاد شده است.

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است