قیمت انواع خودروهای گازسوز در بازار تهران + مقایسه قیمت با ماه های قبل

1

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در سطح بازار تهران طی خرداد ماه ۹۷ است که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در سطح بازار تهران طی اردیبهشت ماه ۹۷ است که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.

لیست قیمت خودروهای پایه گازسوز آذر ۹۵

قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی اعلام شد.

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در سطح بازار تهران است که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛

عصر خودرو
اخبار بازار خودرو جدول قیمت خودروهای گازسوز سایت قیمت خودرو قیمت انواع خودروهای گازسوز قیمت پراید دوگانه سوز قیمت پژو 405 پایه گازسوز قیمت پژو پارس دوگانه قیمت تیبا دوگانه سوز قیمت خودرو قیمت خودرو دوگانه سوز قیمت سمند EF7گازسوز قیمت وانت زامیاد دوگانه سوز مشکلات خودروهای دوگانه سوز

مشکلات خودرو دوگانه سوزمهم ترین مشکلاتی که مالکین خودروهای دو گانه سوز در دراز مدت با آن مواجه میشوند خرابی های مکانیکی است که برای موتور خودرو پیش می آید. این خرابی ها معمولاً به صورت دوره ای بروز می کنند و هزینه تعمیر و نگهداری موتور این خودروها را بالا می برند تا جایی که عملاً هزینه تعمیرات و نگهداری خودروها از سود ناشی از اختلاف قیمت گاز طبیعی با بنزین نیز پیشی می گیرد. در ادامه مهم ترین مشکلاتی که در خودروهای دوگانه سوز برای موتور رخ می دهد را مرور می کنیم:

۱-سایش شدید سیت و سوپاپ

مهم ترین دلایل این خرابی را باید در سه عامل فشار و دمای زیاد احتراق، انتقال حرارت زیاد به سرسیلندر و در نهایت خشک بودن گاز دید که درمجموع منجر به آسیب های شدید به سوپاپ ها می شود که به دنبال آن عدم آب بندی مناسب موتور و کاهش توان رخ خواهد داد. خوشبختانه راه حل های رفع این مشکلات عموماً در دسترس هستند و به همین دلیل این مشکل به راحتی در خودروهای پایه گازسوز قابل رفع است. فشار و دمای زیاد احتراق گاز نسبت به بنزین را نمی توان کاهش داد، اما می توان با تقویت سرسیلندر خودرو از آسیب دیدگی این قطعه در جریان کارکرد موتور جلوگیری کرد.

۲-سوختن واشر سرسیلندر

این مسأله احتمالاً بزرگ ترین گلایه دارندگان خودروهای دوگانه سوز است. واشر سرسیلندر بخش واسط میان بلوک سیلندر و سرسیلندر است و وظیفه آب بندی این دو بخش را بر عهده دارد. واشر سرسیلندر همواره در معرض دمای بالای احتراق است و به دلیل نقش مهمی که بر عهده دارد هرگونه آسیب به آن در نهایت منجر به کاهش توان و خرابی موتور می شود و لزوم تعویض واشر سرسیلندر را به دنبال دارد. دلیل اصلی آسیب بیشتر به واشر سرسیلندر خودروهای دوگانه سوز نسبت به خودروهای بنزین سوز، در بخش حرارت بیشتر احتراق و انتقال این حرارت به سرسیلندر و واشر سرسیلندر است.

۳-خوردگی سرسیلندر

علت اصلی این مسأله را باید در حرارت زیاد ناشی از احتراق و انتقال آن به سرسیلندر دید. برای این منظور، استفاده از ضدیخ با افزودنی های پایه آلی راه حلی است که از سوی خودروسازان پیشنهاد شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. دانلود آهنگ خارجی می گوید

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.