معرفی نسل جدید هوندا CR-V در نمایشگاه خودرو لس آنجلس

0

معرفی نسل جدید هوندا CR-V در نمایشگاه خودرو لس آنجلس

 هوندا ۲۰۱۷ CR-V در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۶ معرفی شد و به زودی وارد بازار کشور آمریکا می‌شود.

خودروی SUV جدید شرکت هوندا برای بازار کشور آمریکا معرفی شد و به زودی برای فروش گذاشته می‌شود؛ اما تا اواخر ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ به بازار اروپا راه پیدا نخواهد کرد.

چراغ‌های جلو و عقب این خودرو از نوع LED هستند و برای بهبود دید خودرو، کاپوت آن بلندتر و ستون‌ جلویی آن نازک‌تر شده است. این خودرو با داشتن رینگ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی، ارتفاع بیشتری نسبت به مدل کنونی دارد.

پنجمین نسل این SUV سایز متوسط، از همه‌ی ویژگی‌های پلتفرم‌ جدید برخوردار است و برای اولین بار از توربوشارژ بهره می‌برد. فاصله‌ی دو چرخ عریض‌تر و فاصله‌ی دو محور آن بیشتر شده است و نسبت به مدل کنونی جزییات بیشتری را در طراحی این خودرو شاهد هستیم که نشان‌دهنده‌ی اراده و قصد شرکت هوندا برای هرچه بیشتر لوکس نشان‌ دادن این خودرو نسبت به نسل پیشین خود است.

نتیجه تصویری برای ‫هوندا CR-V‬‎

لئون برانان، رئیس شرکت هوندا در کشور انگلستان، پیش از این اعلام کرده بود مدل جدید هوندا CR-V نشان‌دهنده‌ی تلاش این کمپانی ژاپنی برای رقابت با محصولات لوکس دیگری همچون لندروور دیسکاوری و ولوو XC60 است. وی در ادامه گفت:

مدل CR-V یکی از ارکان مهم ما به شمار می‌رود. من مطمئن نیستم که در کشور انگلستان مدل HR-V به یک خودروی چهارچرخ محرک تبدیل شده باشد و در این بخش بیشتر مردم تمایل بیشتری برای خرید خودرو‌های دو چرخ محرک دارند. حال اگر مدل HR-V دوچرخ محرک بود، آنگاه شما با معادلات دیگری روبه‌رو بودید.

در بخش داخلی هوندا CR-V جدید، فضای پای سرنشینان جلو و عقب بیشتر شده و جنس و کیفیت مواد به‌کاررفته، بهبود یافته است. تجهیزات تنظیم صدا برای سرنشینان عقب مهیا شده است. نمایشگر ۷ اینچی با سیستم عامل اندروید به همراه نرم افزار‌های مکان‌یابی ماهواره‌ای، اپل کار پلی (Apple CarPlay) و اندروید اتو (Android Auto) در قسمت میانی داشبورد خودرو جای گرفته است. ویژگی‌های مثل باز شدن درب صندوق با تکان دادن پاها در زیر سپر و سایر  ویژگی‌های ایمنی  سبب شده‌اند که این خودرو موفق به کسب ۵ ستاره‌ی ایمنی در تست ایمنی ایالات متحده شود.

نتیجه تصویری برای ‫هوندا CR-V‬‎

تاکنون فقط  دو پیشرانه‌ی بنزینی برای CR-V عرضه شده که یکی از آن‌ها پیشرانه‌ی توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با توان تولیدی ۱۹۰ اسب بخار و دیگری پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری با تزریق مستقیم سوخت و توان ۱۹۰ اسب بخار است. هر دو پیشرانه با جعبه‌دنده‌ی CVT همگام شده‌اند. انتظار می‌رود پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ راهی بازار کشور انگلستان شود. همچنین احتمال می‌رود پیشرانه‌ی دیزلی ۱.۶ لیتری که در هوندا سیویک استفاده شده، به همراه جعبه‌دنده‌ی دستی به خط تولید این مدل اضافه شود.

این خودرو در دو نسخه‌ی دوچرخ محرک جلو  و چهارچرخ محرک -که سامانه‌ی تعلیق آن به منظور بهبود هندلینگ مورد بازبینی قرار گرفته- برای فروش عرضه شده‌ است. سامانه‌ی تعلیق چرخ‌های جلوی هوندا CR-V مک‌فرسون (MacPherson) و چرخ‌های عقب آن چند‌اتصاله (multi-link) است.

هوندا

نسل جدید هوندا CR-V در سه کارخانه‌ی آمریکای شمالی ساخته خواهد شد. ایست لیبرتی (East Liberty) در ایالت اوهایو و گرینزبورگ (Greensburg) در ایالت ایندیانا واقع در ایالات متحده و آلیستون (Alliston) واقع در ایالت انتاریو کانادا است.

منبع :autocar
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.