اولین تصاویر جاسوسی از لاگوندا آستون مارتین

0

اولین تصاویر جاسوسی از لاگوندا آستون مارتین

تصاویری از مدل جدید آستون مارتین در حال آزمایش منتشر شده که سدان لوکسی را نشان می‌دهد که قرار است برای اولین بار پس از نزدیک به چهل سال با نام لاگوندا به بازار عرضه شود.
آستون مارتین مدل لاگوندا را در سال ۱۹۷۶ به بازار عرضه کرد و تا سال ۱۹۹۰  ششصد و چهل و پنج دستگاه از آن ساخت. در اصل ۲۰۰۹ این کارخانه کانسپتی شاسی بلند با این نام و براساس شاسی مرسدس بنز کلاس ML نمایش داد تا علاقه خود به ورود به بازار شاسی بلندهای لوکس را نشان دهد.
اطلاعات تازه منتشر شده از داخل کارخانه آستون مارتین نشان می‌دهد که این کارخانه عرضه مدل شاسی بلند را کنار گذاشته و می‌خواهد لاگوندا را مانند دهه هفتاد در قالب یک سدان لوکس به بازار عرضه کند.
استون مارتین لاگوندا
مدیران این کارخانه تایید کرده‌اند که لاگوندا برخلاف مدل راپید یک خودروی تولید انبوه نخواهد بود و در تعدادی محدود و فقط به مشتریان خاص فروخته می‌شود.
موتوری که اکنون بر روی این مدل در حال آزمایش است دوازده سیلندر با حجم شش لیتر است و ۵۶۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. به احتمال زیاد نیروی این موتور از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

استون مارتین لاگوندا
با توضیحاتی که تاکنون درباره این خودرو منتشر شده، این مدل را باید در کنار مدلهای One-77 و ونکوییش زاگاتو در زمره مدلهای بسیار خاصی قرار داد که با تقاضای مشتریان ثروتمند و بانفوذ کارخانه انگلیسی تولید شده اند. قیمت این خودرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما تخمین زده می‌شود بیشتر از ۴۰۰ هزار پوند باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.