بررسی رنو داستر ۴WD 2017 در ایران+مشخصات

0

بررسی رنو داستر ۴WD 2017 در ایران+مشخصات

فهرست مطالب

وقتی کسی به دنبال خودروهای کم دردسر می گردد و می خواهد ماشینی کم استهلاک داشته باشد، بدیهی است خودرویی به او پیشنهاد می کنیم که از انتخابش پشیمان نشود. وقتی فردی می خواهد با بودجه کمتر از ۵۰ میلیون تومان خودرویی بخرد که فقط هزینه سرویس های دوره ای را بپردازد و برای کار اضافه به تعمیرگاه نرود، در شرایط فعلی تندر ۹۰ و رنو ساندرو را به او پیشنهاد می دهیم. چون در این چند ساله ثابت شده است که این خودروها واقعا برای مشتری بی آزار هستند.

اولین تست و بررسی رنو داستر 4WD مدل 2017 در ایران

وقتی بحث خودروهای وارداتی می شود و خریدار با بودجه حدودی ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان برای خرید خودرو اقدام می کند، احتمال آن زیاد است که نظرش به سمت خودروهای چینی جلب شود. این روزها خودروهای چینی با امکانات متنوع و قیافه های مختلف توانسته است نظر بخشی از بازار را به سمت خود بکشانند. ولی هستند افرادی که به خاطر ترس از خرابی خودروهای چینی و برخی مسائل خدماتی، از خرید آن ها منصرف می شوند و به سراغ خودروهایی می روند که حداقل اعتبار برند آن ها، تا حد زیادی استهلاک کم را برای خریدار در وهله اول اثبات می کند.

چند سالی است که رنو داستر به عنوان یک کراس اوور اروپایی به بازار ایران آمده است. این خودرو که در ابتدا با نسخه تک دیفرانسیل اتوماتیک از جانب نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به بازار ایران عرضه شد؛ توانست نظر بخشی از خریداران این خودروها را به سمت خود بکشاند. نرمی و سواری، استهلاک کم و مصرف سوخت پایین و برند معتبر باعث شد تا داستر در ایران جایگاه به نسبت خوبی پیدا کند. آمار واردات و فروش این خودرو نشان می دهد که به عنوان یک خودرو وارداتی توانسته نظر مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. ولی در نسخه های اولیه داستر، بودند افرادی که به نبود امکانات رفاهی زیاد در این خودرو ایراد می گرفتند. با ورود فاز دوم و فیس لیفت داستر به ایران، تا حد زیادی نیازهای مشتریان با امکانات به نسبت متعادل برطرف شد.

نتیجه تصویری برای رنو داستر

حال چند ماهی است که از عرضه رسمی داستر دو دیفرانسیل در ایران می گذرد. خودرویی که از نظر ظاهرا با داسترهای دیگر تفاوتی ندارد و شاید در نگاه اول متوجه تغییرات آن نشوید. هفته گذشته شرایطی فراهم شد تا سفری یک روزه را با رنو داستر دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۷ تجربه کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.