لیست قیمت خودروهای صفر در بازار تهران /آذر ۹۵

0

لیست قیمت خودروهای صفر در بازار تهران /آذر ۹۵

وضعیت قیمت خودروهای صفر در بازار تهران + جدول

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل از کاهش اندک قیمت انواع خودروی داخلی با افزایش عرضه محصولات به بازار توسط شرکت‌های خودروساز خبر داد.

سعید مؤتمنی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه افزایش عرضه خودرو توسط شرکت‌ها باعث شده کاهش اندکی در قیمت انواع خودروهای داخلی به وجود بیاید، اظهار داشت: هم‌اکنون در بازار خودرو، ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار V8 با قیمت ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان اتومبیل اضافه کرد: در گروه خودروهای پراید هم ۱۳۱ با قیمت ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سمند ال ایکس هم با کاهش قیمت حدود ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، گفت: سمند EF7  با قیمت ۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود البته خودروی ساندرو هنوز با اختلاف قیمت کارخانه نسبت در بازار روبه رو است به نحوی که ساندرو اتوماتیک شرکت پارس خودرو با افزایش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۵۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی و مدل استپ‌وی با اختلاف ۹ میلیون تومانی نسبت به کارخانه با قیمت ۶۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مؤتمنی با اعلام اینکه این هفته در خودروهای وارداتی هم شاهد افزایش قیمت چندانی نبوده‌ایم، افزود:به عنوان نمونه قیمت خودروی توسان شرکتی جدید با توجه به انواع آپشن‌ها از ۱۷۰ میلیون تومان شروع شده و خودروی سانتافه هم با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
قیمت خودروهای داخلی در بازار تهران – ۲۳ آذر ماه ۹۵ :

خودرو قیمت (تومان) تغییر نسبت به هفته گذشته
۲۰۶ تیپ ۲ ۳۳.۵۰۰.۰۰۰ ۲۰۰.۰۰۰-
۲۰۶ تیپ ۵ ۳۸.۱۰۰.۰۰۰ ۳۰۰.۰۰۰-
پژو ۴۰۵ GLX ۳۰.۴۰۰.۰۰۰ ۲۰۰.۰۰۰-
۲۰۶ صندوقدار ۳۸.۲۰۰.۰۰۰ ۳۰۰.۰۰۰-
پارس بنزینی ۳۶.۵۰۰.۰۰۰ ۳۰۰.۰۰۰-
رانا ۳۴.۳۰۰.۰۰۰ ۳۰۰.۰۰۰+
پارس TU5 ۴۰.۵۰۰.۰۰۰
سمند LX ۳۱.۴۰۰.۰۰۰
تندر۹۰ ایران خودرو ۳۹.۱۰۰.۰۰۰
پراید ۱۳۱ ۲۰.۹۰۰.۰۰۰
پراید ۱۱۱ ۲۱.۲۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰-
تیبا SX ۲۴.۹۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰+
پارس تندر ۴۱.۵۰۰.۰۰۰ ۲۰۰.۰۰۰-
دنا ۴۴.۹۰۰.۰۰۰ ۱۰۰.۰۰۰-
لیفان ۸۲۰ ۸۶.۵۰۰.۰۰۰
جک S5 اتوماتیک ۹۵.۰۰۰.۰۰۰ ۵۰۰.۰۰۰-
مزدا۳ FL ۱۲۳.۰۰۰.۰۰۰
رنو ساندرو اتوماتیک ۵۳.۱۰۰.۰۰۰ ۲۰۰.۰۰۰+
رنو کپچر ۱۱۷.۰۰۰.۰۰۰ ۵۰۰.۰۰۰+

جدول کامل قیمت ها / کلیک کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.