آغاز فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو از ۱۱ اسفند ۹۷

0

جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو ، پیش فروش ایران خودرو و پیش فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام شد.

مرحله جدید پیش فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به صورت تحویل فوری با قیمت حاشیه بازار از روز شنبه ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

پیرو اجرای طرح فروش فوری تنظیم بازار شرکت ایران خودرو ( بخشنامه ۴۰۹۵ ، ( بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم می رساند، ثبت نام در روز هفتم از این طرح مطابق جدول ذیل و از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۷ آغاز خواهد شد و امکان تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

ثبت نام ایران خودرو برای فروش فوری شامل خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX EF7 پایه گازسوز میباشد.

لازم به ذکر است، عرضه محصولات جدول ذیل بر اساس قیمت حاشیه بازار محصولات ایران خودرو تنظیم شده است.

 اخبار ایران خودرو  پیش فروش محصولات ایران خودرو  قیمت محصولات ایران خودرو  فروش اینترنتی ایران خودرو  سایت جدید ایران خودرو  قیمت سمند EF7 گاز سوز  فروش فوری پژو 206  فروش فوری سمند EF7

شرایط پیش فروش فوری ایران خودرو

قواعد و ضوابط مهم برای ثبت نام محصولات ایران خودرو : 

۱ -ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.
۲ -کلیه مشتریانی که در ۱۸ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمودهاند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هرثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد..
۳ -در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای ۱۸ سال امکان پذیر می باشد.
۴ -امکان ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد و امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی و کاردکس وثبت نام
با شماره مشتری دوم نمایندگی امکان پذیر نمی باشد.
۵ -امکان انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت نام فعال می باشد.
۶ -ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت https://esale.ikco.ir امکان پذیر خواهد بود.

شرایط و توضیحات بخشنامه ایران خودرو:

۱ -هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.
۲ -شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام کند.
۳ -پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.
۴ -در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادها۳۰ درصد سالیانه (دو و نیم درصد ماهیانه)، جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.
۵ -شرکت در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بهای آپشن های اختیاری را به مشتری اطلاع رسانی می نماید. (در سایت ایران خودرو نیز اطلاع رسانی شده است) بدیهی است در صورتی که پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، بعلت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردهای اجباری، نصب تجهیزات و لوازم اضافی(آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شورای رقابت را خواهد داشت.
۶ -نمایندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه ۲۹۶۸و ۴۰۲۸) مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.
۷ -تهیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی مشتری کفایت می کند و چنانچه شناسنامه دارای توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم می باشد.
۸ -ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبتنام الزامی است.
۹ -در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان اصلاح وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.۱۰ -در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد بطور یک طرفه قرارداد را فسخ نماید.

۱۱ -لازم است نمایندگیها درخصوص مشتریانی که اولین بار در ایران خودرو ثبت نام نموده و برای آنها شماره مشتری جدید ایجاد می شود و مشتریانی که شهر محل سکونت آنها با محل صدور شناسنامه مغایر می باشد تاییدیه احراز سکونت را به همراه پرونده ثبت نام مشتری به سازمان ارسال نمایند.
۱۲ -نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.
۱۳ -جهت اطلاعات تکمیلی و سوالات احتمالی در خصوص شرایط فروش، با اداره منطقه مربوطه تماس حاصل فرمایید.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۷/۱۲/۱۱ ( ثبت نام ایران خودرو از طریق آدرس https://esale.ikco.ir می باشد. )

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.