مازراتی آلفیِری مدل ۲۰۱۹ +عکس ومشخصات

0

مازراتی آلفیِری مدل ۲۰۱۹ +عکس ومشخصات

مازراتی قصد دارد آلفیِری (Alfieri) را سال ۲۰۱۹ با پیشرانه توربو دوقلو V6 روانه بازار کند. یک سالِ بعد نیز در ۲۰۲۰ گونه تمام برقی آن را معرفی خواهد کرد.

alfieri
به گزارش مجله اتوکار (Autocar) انگلستان به نقل از مقامات کمپانی، آلفیری نسختین خودروی تاریخ مازراتی با قوای فنی کاملاً الکتریکی به شمار می‌رود.


اگر به یاد داشته باشید، مدل مفهومی که سال ۲۰۱۴ با همین نام رونمایی شد پیشرانه V8 داشت. حالا کمپانی پس از ۲ سال و اندی تصمیم گرفته تا از فناوری حجم کمتر به علاوه سامانه پرخوران استفاده کند، به همین جهت یک بلوک شش سیلندر با آرایش V و دو توربو شارژر برایش کنار گذاشته است. با توجه به وعده استفاده از دو نوع قوای محرکه برقی و بنزینی، درمی‌یابیم که آلفیِری همچنین اولین خودرویی است که روی پلتفرم جدیدِ مازراتی با قابلیت تعبیه پیشرانه بنزینی و مجموعه باتری شکل می‌گیرد.

Maserati Alfieri
این خودروساز، از طرفی روی عرضه مدل جایگزین گرن‌توریزمو و گرن‌کابریو در حوالی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز کار می‌کند. پلتفرم نسل جدید با گیبلی، کوآتروپورته و لوانته یکسان بوده و با حفظ ساختار ۲+۲، نسبت به مدل کنونی جمع‌وجورتر خواهد بود؛ درنتیجه امکان استفاده از بلوک کوچک‌تر V6 بجای نمونه V8 رایج و بهبود وضعیت مصرف سوخت و انتشار گازهای آلاینده فراهم می‌شود.

منبع: autocar

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.