فروش ویژه محصولات DS به مناسبت شب یلدا/آذر۹۵

0

فروش ویژه محصولات DS به مناسبت شب یلدا/آذر۹۵

فهرست مطالب

آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS AUTOMOBILES ، جدیدترین شرایط فروش خودروهای لوکس این برند فرانسوی را اعلام کرد.

در شرایط فروش زمستانی آرین موتور تابان، خودرویDS5  در دو مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به ترتیب  با قیمت ۲۰۷ میلیون و ۲۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در شرایط فروش نقدی، مدل ۲۰۱۷ این خودرو با سود مشارکت ۱۸ درصدی، پیش پرداخت ۱۰۷ میلون تومانی و زمان تحویل ۳۰ روز کاری عرضه می شود.

مدل ۲۰۱۵ این خودرو نیز با شرایط تحویل فوری به قیمت ۲۰۷ میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

نتیجه تصویری برای ‫DS خودرویDS5‬‎

جهت رفاه علاقه مندان این برند پرمیموم فرانسوی، این خودرو با شرایط فروش اقساطی نیز عرضه می‌شود. در شرایط فروش اقساطی، DS5 با تسیهلات ۹۶ میلیون تومانی ارائه خواهد شد. خریدارن می‌توانند طی ۱۲ ماه این وام خودرو را بدون بهره بازپرداخت کنند. همچنین در صورت خرید مدل ۲۰۱۵، زمان بازپرداخت تسیهلات به ۱۵ ماه بدون بهره افزایش می‌یابد.

نتیجه تصویری برای ‫DS خودرویDS5‬‎

امکان بازپرداخت ۲۴ ماهه وام درمدل ۲۰۱۵ با بهره ۱۴ درصد و در مدل ۲۰۱۷ با نرخ ۱۸ درصد فراهم شده است. زمان تحویل نیز مشابه شرایط فروش نقدی، معادل با ۳۰ روز برای مدل ۲۰۱۷ و تحویل  فوری برای مدل ۲۰۱۵ است.

آرین موتور تابان مدل شاسی بلند DS6 را در سه مدل ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به علاقه مندان عرضه می‌کند. مدل ۲۰۱۵ با قیمت ۲۰۸ و ۲۱۳ میلیون تومان بر اساس نوع آپشن ها، مدل ۲۰۱۶ باقیمت ۲۱۹ میلیون و مدل ۲۰۱۷ با قیمت ۲۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد. زمان تحویل مدل های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ فوری و زمان تحویل مدل ۲۰۱۷ شصت روز کاری با سود مشارکت ۱۸ درصد است.

نتیجه تصویری برای ‫شاسی بلند DS6‬‎

برای خرید مدل ۲۰۱۷ امکان پرداخت ۳ ودیعه‌ای فراهم شده است که طی آن در مرحله اول ۵۵ میلیون پیش پرداخت و سپس بعد از ۳۰ روز نیز پرداخت ۶۵ میلیونی انجام می‌شود. مابقی مبلغ خودرو نیز بعد از کسر سود مشارکت و تخفیف خرید نقدی در زمان تحویل پرداخت خواهد شد. همچنین برای رفاه حال علاقه مندان به این خودرو، شاسی بلندDS6  با شرایط خودرو اقساطی نیز به فروش می رسد.  بر این اساس، تسهیلات ۹۶ میلیون تومانی به مدل ۲۰۱۵، تسهیلات ۹۹ میلون تومانی به مدل ۲۰۱۶ و تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی به مدل ۲۰۱۷ تعلق می‌گیرد .

نتیجه تصویری برای شاسی بلند DS6 را در سه مدل 2015، 2016 و 2017

خریدارن می‌توانند وام  ۹۶ میلیونی مدل ۲۰۱۵ را در ۱۵ ماه بدون بهره و یا طی ۲۴ ماه با بهره ۱۴ درصدی بازپرداخت کنند. همچنین  وام ۹۹ میلیون تومانی مدل ۲۰۱۶ را نیز می‌توان در ۱۲ قسط بدون بهره و یا طی ۲۴ ماه با بهره ۱۸ درصدی بازپرداخت کرد. در نهایت در صورت انتخاب مدل ۲۰۱۷  خریدران می‌توانند تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی را در ۱۲ ماه بدون بهره و یا طی ۲۴ ماهه با بهره ۱۸ درصد بازپرداخت کنند.

زمان تحویل در روش فروش اقساطی DS6 نیز مشابه فروش نقدی است .

جدیدترین خودرو برند پرمیموم DS در بازار ایران یعنی سدان DS5 LS فقط در مدل ۲۰۱۷ و با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان و زمان تحویل فوری به علاقه مندان عرضه می‌شود. پیش پرداخت خرید این خودرو نیز ۹۴ میلیون تومان بوده که مابقی آن در زمان تحویل پرداخت خواهد

شد.نتیجه تصویری برای ‪DS5 LS‬‏

این خودرو با تسهیلات ۸۵ میلون تومانی نیز به خریداران عرضه می‌شود. در صورت بازپرداخت ۱۲ ماهه، این تسهیلات بدون بهره خواهند بود و در صورت بازپرداخت ۲۴ ماهه، بهره ۱۸ درصدی به آن تعلق خواهد گرفت. فروش اقساطی DS5 LS   از شرایط تحویل فوری بهره‌مند است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.