اعلام قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

0

اعلام قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

شرکت ایران خودرو برای آذرماه ۹۵ قیمت جدید برخی از محصولات خود را منتشر نمود.در لیست قیمت آذرماه ۹۵ برای اولین بار شاهد حضور قیمت پژو ۲۰۷ جدید با قیمت ۴۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان هستیم. خودروی جدید دیگری که در این لیست برای اولین بار ثبت شده، رنو کپچر با مدل ۲۰۱۷ است که قیمت آن ۱۰۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

شرکت ایران خودرو

توضیحات:

۱ –  قیمت فروش محصول «وانت آریسان دوگانه سوز» با احتساب تخفیف ۲۰٫۴۱۶٫۰۰۰ ریالی برابر با ۲۵۲٫۵۸۴٫۰۰۰ ریال می باشد؛ این تخفیف بصورت محدود و در راستای جشنواره فروش پاییزی در نظر گرفته شده است و تا اطلاع ثانوی برقرار خواهد بود. بدیهی است پس از اتمام زمان جشنواره و یا تکمیل ظرفیت ثبت نام این محصول، تخفیف مذکور حذف خواهد شد.

۲ –  با توجه به تقاضای شماری از نمایندگی های مجاز در سراسر کشور، اعمال قیمت جدید محصول «پژو ۲۰۶ تیپ۵ «فعلا اجرا نمی شود و زمان تغییر آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوی عرضه این محصول با احتساب و اعمال تخفیف، با قیمت  ۳۶۸٫۴۸۹٫۰۰۰ ریال عرضه خواهد شد.

۳ – با توجه به تقاضای شماری از نمایندگی های مجاز در سراسر کشور، اعمال قیمت جدید محصول «سمند LX سال بنزینی» فعلا اجرا نمی شود و زمان تغییر آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. لذا تا اطلاع ثانوی عرضه این محصول با احتساب و اعمال تخفیف، با قیمت ۳۰۲٫۹۰۲٫۰۰۰ ریال عرضه خواهد شد.

۴ – قیمت مصوب فروش خودروی « Cross H30 اتوماتیک» برابر با ۴۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که بنا بر تصمیمات اتخاذ شده و به مناسبت عرضه اولیه، تا اطلاع ثانوی با تخفیف برابر با ۴۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال منظور خواهد شد.

لیست قیمت جدید کارخانه‌ ای ایران خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.