محبوب‌ترین خودروها برای پولدارهای آمریکا کدامند؟

0

محبوب‌ترین خودروها برای پولدارهای آمریکا کدامند؟

فهرست مطالب

شاید با خود فکر کنید پولدارها هیچ مخالفتی با چیزهای گران‌بها ندارند. البته که این موضوع می‌تواند درست باشد اما وقتی صحبت از خودرو می‌شود آن‌ها واقعاً دنبال خودروهای خاص و بسیار پرزرق‌وبرقی که انتظار داریم نیستند.

top-10-r-0
قطعاً برخی از این افراد خواهان آخرین مدل فراری، لامبورگینی و هر خودروی خاص دیگری هستند اما انتخاب اکثر پولدارها تفاوتی با انتخاب‌های طبقه‌ی متوسط آمریکا ندارد.

ادموندز نوع خودروهای خریداری شده توسط افرادی با درآمد بالای ۲۵۰ هزار دلار را بررسی نموده و داده‌ها نشان داده که بجای خودروهای سوپراسپورت و خاص، از ۱۰ خودروی مورد علاقه‌ی پولدارهای آمریکایی ۸ شاسی‌بلند، یک سواری و یک پیکاپ تراک بوده است. این دسته از افراد حتی سراغ برندهای لوکس نیز نرفته‌اند. البته باید گفت ب‌ام‌و به همراه لکسوس تنها کارخانه‌های لوکس حاضر در لیست هستند.
خب پولدارهای آمریکایی امسال چه خودروهایی را بیش از همه دوست داشته‌اند؟ با هم لیست ۱۰ خودروی اول را بررسی می‌کنیم.

  1. فورد سری F

2016 Ford F-150 Limited
به نظر می‌رسد پرفروش‌ترین خودروی آمریکا در میان پولدارها نیز طرفداران زیادی دارد چراکه این تراک در صدر قرار گرفته است. بله این یک پیکاپ تراک است اما در نسخه‌های مختلفی تولید می‌شود که مناسب هرگونه سبک زندگی‌ای است.

  1. جیپ گرند چروکی

2017-jeep-grand-cherokee-summit-front-three-quarter-in-motion
یک شاسی‌بلند لوکس که به لطف توانایی مناسب آفرود هیچ عبایی از کثیف شدن رینگ‌های خود ندارد. این خودرو درعین‌حال همه نوع خوبی و تجهیزاتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

  1. جیپ رانگلر

2016-jeep-wrangler-unlimited-75th-anniversary-edition-970x647-c
خب ظاهراً خودروهای زیادی می‌توانند همان کار گرند چروکی لوکس را انجام دهند به همین دلیل است که پولدارهای آمریکایی تواناترین خودروی جیپ را انتخاب کرده‌اند. به علاوه رانگلر یک نماد است.

  1. لکسوس RX

2016-lexus-rx-450h
این خودرو خیلی به آفرود اهمیت نمی‌دهد اما لوکس بوده و استایل بسیار زیبایی دارد. راحتی لکسوس نیز زبان زد همه است.

  1. ب‌ام‌و X5

2016_bmw_x5_xdrive40e
تنها مدل لوکس این لیست جدای از لکسوس ب‌ام‌و X5 است. دینامیک سواری جاده‌ای این خودرو بی‌عیب و نقص بوده و مدل‌های مختلفی از آن در دسترس است.

  1. فورد اکسپلورر

2016 Ford Explorer Platinum
افراد میان‌سال علاقه‌ی وافری به این خودرو دارند چراکه همه‌ی خوبی‌های یک شاسی‌بلند بزرگ لوکس را با بهایی کمتر در اکسپلورر می‌بینند.

  1. تویوتا هایلندر

2017-toyota-highlander-hybrid-limited-platinum-front-three-quarter-in-motion-01
یک کراس اوور بسیار کاربردی با فضای زیاد، سه ردیف صندلی و جدیدترین تجهیزات که هایلندر را به یک خرید احساس‌برانگیز تبدیل کرده است.

  1. هوندا پایلوت

2016 Honda Pilot
یک کراس اوور ۷ نفره ی دیگر که با استفاده از فرمول بکار رفته در هایلندر انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

  1. هوندا CR-V

2016 Honda CR-V
این خودرو در آمریکا از نظر فروش پیشروی کلاس خود بوده بنابراین حضورش در لیست جای تعجبی ندارد. نسل جدید این خودرو نیز جا پای اسلاف خود گذاشته تا موفقیت آن‌ها را تکرار کند.

  1. هوندا آکورد

2016 Honda Accord Sport
تنها سدان حاضر در لیست که فضا و تجهیزات زیادی داشته و دینامیک سواری خوبی را ارائه می‌کند. با این تفاسیر آکورد گزینه‌ای مناسب برای همه‌ی افراد و البته پولدارها است.

منبع: carscoops

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.