برترین خودروهای ارزان قیمت ۲۰۱۷+قیمت

0

برترین خودروهای ارزان قیمت ۲۰۱۷+قیمت

فهرست مطالب

شرکت های خودروساز هر سال به بروزرسانی مدل های مختلف خود می پردازند که این موضوع شامل مدل های ارزان قیمت نیز می شود. در این مقاله سعی شده تا مخاطب با ۱۰ خودرو برتر و ارزان سال ۲۰۱۷ یا همان مدل ۲۰۱۷ آشنا شود تا اگر از بودجه بالایی برای خرید برخوردار نبود، با توجه به این فهرست مدلی را تهیه و خریداری کنند. در بازار شاهد اتومبیل های گوناگون با برندهای متنوعی هستیم که امر خرید را بدون آگاهی قبلی دشوار می کنند، حال به لطف چنین مقاله ای می توان با آگاهی بیشتر یک اتومبیل ارزان و کارآمد را خریداری کرد. به هر حال مطالعه این مقاله خالی از لطف نخواهد بود و اطلاعات جامعی را هنگام خرید دردست می دهد:

۱- شورولت SONIC LS سدان/ قیمت ۱۶.۰۲۰ دلار

نتیجه تصویری برای شورولت SONIC LS سدان

 

شورولت سونیک سدان خودروی رده پایه محسوب شده که از ظاهری عضلانی و فناوری های روز برخوردار است. وجود ۱۰ کیسه هوا، دوربین دید عقب و برخی دیگر در زمینه ایمنی سونیک را رده بالا نشان می دهد. این مدل برخلاف Spark شامل ویژگی های رفاهی چون سیستم تهویه مطبوع، صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی با سیستم سرگرمی انحصاری، صفحه نمایش اطلاعات راننده، قابلیت ورود بدون کلید، برف پاک کن هوشمند، فرمانی با چرخ تلسکوپی و قابلیت اتصال وای فای و شبکه ۴G LTE اشاره داشت. مدل هاچ بک اسپرت خودرو سونیک دردسترس است که از بدنه RS اسپرتی در مدل ۲۰۱۷ بهره می برد.

۲- فیات ۵۰۰POP / قیمت ۱۵.۹۹۰ دلار

نتیجه تصویری برای ‫فیات 500POP‬‎

شاید جای تعجب داشته باشد که فیات ۵۰۰POP با قیمت ۱۵ هزار دلاری در رتبه ۹ جای گرفته است. خودرویی که ابعادی مشابه اسمارت Fortwo داشته و به نوعی رقیبی برای آن محسوب می شود. با وجود تجهیزات مناسب و استاندارد چون صندلی های پارچه ای، کیسه هوا در بخش های مختلف، فرمانی با روکش چرمی، کروز کنترل، تهویه مطبوع و ورود بدون کلید، ۵۰۰POP خودرو کوچک ایتالایی مناسب به شمار می رود. استفاده از مواد اولیه پلاستیکی در بخش داخلی موجب شده تا ۵۰۰POP یک خودرو ارزان قیمت محسوب شود. در زمینه پیشرانه، فیات موتور چهار سیلندر ۱۰۱ اسب بخاری برای آن در نظر گرفته که با سیستم رانندگی نرم، یک اتومبیل شهری کارآمد است. از آنجایی که بخش عقب خودرو کوچک بوده، باید آن را جایگاه نامناسبی برای افراد دانست و در مجموع ۵۰۰POP فیات یک خودرو ۲ نفره به شمار می رود.

۳- هیوندای اکسنت SE/ قیمت ۱۵.۵۸۰ دلار

نتیجه تصویری برای ‫هیوندای اکسنت SE‬‎

هیوندای اکسنت را باید شبیه به کیا ریو دانست و بهتراست این دو رو یک روح در دو بدن محسوب کرد. با قیمت ۱۵.۵۸۰ دلاری، اکسنت به موتور چهار سیلندر ۱۳۷ اسب بخاری مجهز شده که در کنار گیربکس شش سرعته، عملکرد مناسبی ارائه می دهد. البته افراد می توانند با پرداخت ۱۰۰۰ دلار بیشتر می توانند مدل گیربکس اتوماتیک اکسنت را خریداری کنند که بالا محسوب نمی شود. در برخی زمان ممکن است این قیمت افزایش ۱۲۰۰ دلاری نیز داشته باشد و در مجموع قیمت اکسنت را به ۱۵.۸۰۰ دلار برساند. وجود سیستم رفاهی مختلف به شکل استاندارد، اکسنت را به سدان ارزان قیمت باارزش تبدیل می کند.

۴- اسمارت فورتو/قیمت ۱۵.۴۰۰ دلار

نتیجه تصویری برای اسمارت فورتو

این خودرو کوچک شرکت دایملر در کنار عملکرد قابل توجه از سیستم رفاهی استانداردی برخوردار است. یک پیشرانه سه سیلندر که د بخش میانی خودرو نصب شده می تواند خروجی ۸۹ اسب بخاری داشته باشد. در کنار چنین پیشرانه ای، گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیکی قرار می گیرد که پیکربندی انتقال قدرت فورتو را تکمیل می کند. مصرف سوخت پایین و تولید آلودگی کم از مزایای اسمارت فورتو محسوب می شود و این محصول اسمارت را به خودرو شهری کوچک و کارآمد تبدیل می کند. البته کوچک بودن فورتو موجب شد تا تنها دو سرنشین درون آن جای گیرند اما به طور کلی برای طی کردن مسافت های نزدیک و انجام کارهای روزانه، اسمارت فورتو ۱۵ هزار دلاری گزینه مناسبی برای خرید است. البته مشتریان می توانند این خودرو را در مدل الکتریکی یا کروک با هزینه بیشتر خریداری کنند.

۵-نیسان ورسا نوت/ قیمت ۱۵.۰۹۵ دلار

نتیجه تصویری برای نیسان ورسا نوت

اگر بخواهیم جدی صحبت کنیم، نسخه هاچ بک ورسا نسبت به نسخه سدان مناسب  و ایده‌آل‌تر است. نسخه سدان با وجود آن که ۲ هزار دلار قیمت بیشتری نسبت به نسخه هاچ بک داشته اما بهتر محسوب نمی شود. جای افسوس داشته که نمی توان نسخه سدان ورسا نیسان را مناسب دانست و باید هاچ بک ورسا نوت را برتر به حساب آورد. از آنجایی که ورسا نوت ابعاد کوچکی داشته، در مصرف سوخت اقتصادی عمل می کند. گذشته از اقتصاد سوخت مقرون به صرفه، نیسان گارانتی قابل توجهی برای ورسا نوت قائل می شود که جای تحسین دارد. البته اگر به دنبال خودرو باعملکرد بالا و قدرتمند هستید ورسا نوت برای چنین هدفی تعیین نشده و بیشتر برای کاربری شهری مفید خواهد بود. همانطور که در دسته اتومبیل های برتر ارزان و مقرون به صرفه ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

۶-کیا ریو سدان/ قیمت ۱۵.۰۱۵ دلار

نتیجه تصویری برای کیا ریو سدان

ریو یک خودرو چهار درب ۱۳۸ اسب بخاری بوده که عدم وجود آن را در لیست برترین خودروهای ارزان قیمت ۲۰۱۷ کمبودی احساس می شود. یک پیشرانه تزریم مستقیم خطی چهار سیلندر قدرتمند با خروجی ۱۳۸ اسب بخاری در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک، عملکرد بالایی از ریو سدان می طلبد. مدل هاچ بک پنج دربی از ریو نیز وجود داشته اما قیمت آن ۱۶ هزار دلاری بوده و گران قیمت تر است. طراحی زیبا، سیستم رفاهی استاندارد و سیستم انتقال قدرت پرتوان همگی سدان ریو را با ارزش می کند. بنابراین حضور ریو در این لیست قابل توجه است.

۷- فورد فیستا سدان/قیمت ۱۵.۰۰۵ دلار

نتیجه تصویری برای فورد فیستا سدان

یکی دیگر از خودروهای ارزان این لیست، سدان کامپکت خوش استایل فورد، فیستا سدان است. فورد با عرضه این مدل توانست فروش بالایی را برای خود به ارمغان آورد زیرا با ابعادی کوچک و طراحی چشمگیر، توانست نظر مشتریان را به خود جلب کند. البته فروش بیشتر فیستا به ایالات متحده مربوط شده اما در اروپا نیز طرفدارانی برای خود دست و پا کرده است. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۲۰ اسب بخاری قدرت کافی و معقولی را برای حرکت این سدان کوچک فراهم می آورد. با شاسی های خوبی که فورد برای این مدل در نظر گرفته عملکرد قابل توجهی در جاده های پرپیج و خم خواهد داشت. البته در زمینه اقتصاد سوخت نمی توان روی آن حسابی بازار کرد اما بسیار نیز پرمصرف نیست. درحال حاضر گران ترین مدل فیستا با قمیت ۱۵.۳۰۰ دلاری به فروش می رسد و مدل ۲۰۱۸ نیز قرار است در سال ۲۰۱۷ با قیمتی همچون مدل پیشین روانه بازار شود.

۸-شورولت اسپارک/قیمت ۱۳.۸۷۵ دلار

نتیجه تصویری برای شورولت اسپارک

یکی از برجسته ترین و ارزان ترین خودروهای این فهرست شورولت اسپارک است. به دنبال طراحی تغییریافته برای مدل ۲۰۱۶، اسپارت جدید کوچکتر از مدل پیشین شده که در بخش عقب آن به خوبی پیداست. برای چنین خودرو کوچکی اسپارک شامل ویژگی های استانداردی چون دوربین دید عقب، ۱۰ نقطه کیسه هوا، صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی با پشتیبانی از وای فای و رادیو می شود. هاچ بک کوچک اسپارک از بهره وری سوخت بالایی برخوردار بوده و به موتور کم حجم ۹۸ اسب بخاری مجهز است. به عنوان یک خودرو هاچ بک ارزان قیمت، شورولت اسپارک یکی از محصولات مقرون به صرفه شورولت محسوب می شود.

۹- میتسوبیشی میراژ ES/قیمت ۱۳.۸۳۰ دلار

نتیجه تصویری برای ‫میتسوبیشی میراژ ES‬‎

میتسوبیشی برای مدتی توانسته در ایالات متحده حضور موفقی داشته باشد و باری دیگر اخیرا هاچ بک کوچک میراژ کمک شایانی به آن کرده است. پس از معرفی یک مدل ۲۰۱۶، شرکت ژاپنی مدل ۲۰۱۷ آن را اخیرا معرفی کرد که با تغییری در طراحی و ویژگی، جذابیت بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد. این خودرو در کنار مدل سدان ۱۴ هزار دلاری، عملکرد خوبی را در بازارهای مختلف داشته است. البته نسخه سدان فضای داخلی بزرگتری داشته و برای خانواده مناسب تر است اما مدل هاچ بک نیز برای مسافت های شهری کارآمد خواهد بود و مصرف سوخت پایینی دارد. یک موتور ۱.۲ لیتری ۷۸ اسب بخاری سه سیلندر قوای محرکه میراژ را تامین می کند. پیشرانه مدل سدان و هاچ بک تفاوتی با یکدیگر نداشته و به نوعی یکسان هستند. از طرفی دیگر با گارانتی ۱۰ ساله میتسوبیشی می توان کیلومترها با خیالی آسوده به سفر ادامه داد. میراژ یک خودرو نمونه شهری محسوب شده که ارزش خرید بالایی به عنوان هاچ بک ارزان قیمت دارد.

۱۰- نیسان ورسا اس/قیمت ۱۲.۸۵۵ دلار

با پرداخت مبلغ ۱۲ هزار دلار می توان یک مدل سدان بسیار ارزان قیمت از برند نیسان را خریداری کرد. این مدل چیزی نیست جز ورسا اس، خودرویی که به پیشرانه چهار سیلندر ۱۰۹ اسب بخاری مجهز شده و می توان یک محصول کارآمد باشد. البته نباید با چنین قیمتی انتظار خودرو لوکسی داشت، زیرا نیسان سعی کرده از مواد اولیه نسبتا مناسب در آن بهره گیرد تا مناسب ارزش ورسا اس باشد. مدل گیربکس اتوماتیک ورسا اس بیش از ۱۵ هزار دلار است، بنابراین برای تهیه مدل ارزان قیمت نباید انتظار وجود گیربکس اتوماتیک را داشت. گفتنیست که ورسا اس از ویژگی های یک خودرو استاندارد شهری برخوردار است، اگرچه شامل فناوری های مختلف و روز نمی شود. به عنوان یک مدل مقرون به صرفه، نیسان ورسا اس حقیقتا اقتصادی محسوب می شود زیرا افراد پرداخت مبلغی ناچیز، صاحب سدان کامپکتی با برند مطرح ژاپنی می شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.