فیات کرایسلر:برنامه‌های آلفارومئو برای تولید مدل‌های جدید

0

فیات کرایسلر: برنامه‌های آلفارومئو برای تولید مدل‌های جدید

فهرست مطالب

فیات کرایسلر می‌خواهد تا پایان دهه‌ای که در آن قرار داریم برند آلفارومئو را بسیار رقابتی کند و به همین منظور مدل‌های بیشتری به خط تولید این شرکت اضافه خواهند شد.

Alfa-1
در کنار شاسی‌بلند استلویو که امسال در نمایشگاه خودروی لوس‌آنجلس پدیدار خواهد شد، آلفارومئو برنامه دارد تا سدانی فول سایز را نیز معرفی کند. این خودرو در جایگاهی بالاتر از جولیای فعلی قرار خواهد داشت و با خودروهایی چون ب‌ام‌و سری ۵، مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 به رقابت خواهد پرداخت.

alfa-romeo-midsize-saloon-details-1

alfa-romeo-midsize-saloon-details-2
دیگر خودرویی که در برنامه‌ی تولیدی آلفارومئو قرار خواهد گرفت هاچبکی است که احتمالاً جایگزین جولیتای فعلی خواهد شد. این خودرو از سال ۲۰۱۰ در بازار حضور دارد. این خودرو در صورت عرضه با خودروهای کامپکتی چون فولکس‌واگن گلف و دیگر مدل‌های حاضر در این سگمنت نظیر فورد فوکوس، رنو مگان و اوپل آسترا شاخ‌به‌شاخ خواهد شد.

Alfa-Romeo-Stelvio-2
دو شاسی‌بلند دیگر نیز پس از استلویو به بازار خواهند آمد اما جزئیات مربوط به خودروهای موردنظر بسیار کم هستند و بنابراین در برنامه‌ی تولید آلفا شاهد اشاره به دو خودروی اختصاصی هستیم.

Alfa-155
اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود و توسعه‌ی این مدل‌ها صورت بپذیرد، انتظار می‌رود که همه‌ی مدل‌ها تا میانه‌ی سال ۲۰۲۰ برای فروش آماده شوند و عرضه‌ی اولیه‌ی این خودرو روی بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا، کانادا، مکزیک و آمریکا متمرکز خواهد شد.

Alfa Romeo Giulietta facelift
Alfa Romeo Giulietta facelift

منبع: carscoops

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.