کسب رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان توسط ایرتویا

0

کسب رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان توسط ایرتویا

فهرست مطالب

مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران موفق شد رتبه نخست خود در میزان رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش را تکرار کند.

ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش

در گزارش منتشر شده شرکت ISQI که مربوط به شش ماهه نخست سال است، از نظرات ۵۶۲ هزار و ۳۲۸ نفر از مشتریان استفاده شده است و در میان همه شرکت های داخلی، تولیدکننده و همچنین وارد کننده خودرو، ایرتویا موفق به کسب ۷۶۷ امتیاز و رتبه اول شده است.

نتیجه تصویری برای ایرتویا

ایرتویا با علم به اینکه شبکه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی است، همواره اهتمام ویژه ای به وضعیت خدمات پس از فروش داشته، به طوری که واحد آموزش شبکه نمایندگان این شرکت، در ۹ ماهه اول سال ۹۵ ، چندین هزار ساعت کلاس و دوره آموزشی برای بیش از ۵۰ نمایندگی در سراسر کشور برگزار کرده است که این دوره ها طیف بسیار وسیعی از موضوعات – از موضوعات تکنیکال تا مدیریت روابط با مشتریان – را شامل می شود. از همین روست که ایرتویا چندین سال متوالی رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو را داشته و علاوه بر آن برنده چندین جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان از تویوتا موتور کورپوریشن شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.