نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مازندران/دی۹۵

0

نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مازندران/دی۹۵

فهرست مطالب

چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مازندران،عصر روز سه شنبه هفتم دیماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران در شهرستان قائم شهر گشایش یافت.

 نکته مهم و قابل توجه در مورد این دوره از نمایشگاه را بدون شک باید استقبال مناسب وحضور جدی تر و پر رنگ تر خودروسازان ، شرکت های وارد کننده و نمایندگان  آنها در این دوره از نمایشگاه(بخصوص در مقایسه با دوره های قبلی) دانست.
گروه خودروسازی سایپا با محصولاتی چون رنو ساندرو،پارس تندر،ساندرو استپ وی،کیا سراتو سایپا(اتومات) ،چانگان cs35 ،محصولات خانواده  h200 و  h300 بریلیانس،ساینا،تیبا ۲،آریو تاکسی،وانت ریچ و وانت پراید در نمایشگاه حضور یافته بود.

نتیجه تصویری برای نمایشگاه خودرو مازندران
در گوشه ای از سالن ایران خودرو مازندران پژو پارس های تولیدی این شرکت را به نمایش گذاشته بود و همینطور در یک بنر به ارائه ریز جزییات آمار تولید این سایت تولیدی(به تفکیک مدل)پرداخته بود تا به نوعی غیبت ایران خودرو را که بسیار توی ذوق می زد را جبران کند. قسمت  خاطره انگیز و لذت بخش این سالن اما حضور چند خودروی کلاسیک آلمانی و آمریکایی از محصولات مرسدس بنز و شورولت نظیر پونتون و ایمپالا کوپه کانورتبیل بود که حس و حال خاصی را در بازدیدکنندگان و علاقه مندان ایجاد کرده بودند.

نتیجه تصویری برای نمایشگاه خودرو مازندران
سالن دیگر میزبان اطلس خودرو،نگین خودرو،پرشیا خودرو،مدیا موتورز ،کرمان موتور و مدیران خودرو بود که در این بین مدیران خودرو در کنار به نمایش گذاشتن محصولاتی چون ام وی ام ۱۱۰ اس، ۳۱۵هاچ بک،۵۵۰ ،ایکس ۳۳ s و چری آریزو ۵؛محصول جدید،جوان پسند و تازه نفس خود یعنی ام وی ام X22 را در معرض دید عموم قرار داده بود، ضمن اینکه چری تیگو ۵ فیس لیفت نیز مهمان غرفه این شرکت بود.
کرمان موتور هم لیفان ۸۲۰،لیفانX50،جک j5 دستی و اتوماتیک و جک S5 اتوماتیک  را به نمایش گذاشته بود.در بین شرکت های وارد کننده،اطلس خودرو با طیف متنوعی از محصولات کیا نظیر پیکانتو، ریو ۴ درب و ۵ درب،سراتو،اپتیما JF جی تی لاین و سورنتو پا به نمایشگاه گذاشته بود.

نتیجه تصویری برای نمایشگاه خودرو مازندران
اما گل سرسبد غرفه نگین خودرو رنو تلیسمان بود که با طراحی جذاب و تجهیزات رفاهی و مشخصات فنی چشمگیر توجه بیشتر بازدیدکنندگان را به خود جلب میکرد.همچنین حضور داستر دو دیفرانسیل با یک رنگ خاص نیز از نکات جالب توجه غرفه نگین خودرو بود.علاوه بر اینها داستر تک دیفرانسیل،سیمبل و فلوئنس دیگر حاضران غرفه نگین خودرو بودند.مدیا موتورز هم با دست پر به مازندران آمده بود و سه محصول ام جی ۶،ام جی GT و کراس اوور GS را به نمایش گذاشته بود.غرفه نماینده ب ام و یعنی پرشیا خودرو که دقیقا در مقابل درب اصلی ورودی سالن قرار داشت،با وجود شاسی بلندهای لوکس این کمپانی آلمانی یعنی  X1،X3و X4بسیار جذاب و دلربا جلوه می کرد.
لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی  خودرو و صنایع وابسته مازندران از هفتم لغایت دهم دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

نتیجه تصویری برای نمایشگاه خودرو مازندران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.