اولین لامبورگینی هیبریدی به نام اروس+مشخصات

0

اولین لامبورگینی هیبریدی به نام اروس+مشخصات

فهرست مطالب

طبق گفته مائوریزیو رجیانی مدیر بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی اس یو وی اروس اولین لامبورگینی هیبریدی خواهد بود و یک موتور الکتریکی در کنار پیشرانه ۴ لیتری V8 تویین توربو قرار خواهد گرفت.

 اولین اس یو وی لامبورگینی پس از مدل LM002 (1986-1993) احتمالا در اواخر سال آینده و به عنوان مدل ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. اروس که از پلتفرم مشترک با آئودی Q7 و بنتلی بنتایگا بهره می‌برد همانند آنها از میله های ضدغلتش الکترونیکی استفاده خواهد کرد.

اروس اولین محصول هیبریدی لامبورگینی

اروس اولین محصول هیبریدی لامبورگینی

رجیانی اظهار کرده است : « طراحی اروس بی شک یک لامبورگینی خالص خواهد بود. طرح کلی همانند کانسپت معرفی شده در ۲۰۱۵ است اما در جزییات از آن نیز بهتر خواهد بود. و از آنجا که یک اس یو وی به گشتاور زیادی احتیاج دارد قطعا توربوشارژر نیز استفاده خواهد شد.»

وی ادامه داد : «بحث سوپراسپرت ها کاملا فرق میکند. شما اینجا نیاز به یک موتور با واکنش های سریع دارید که احتراق تک تک سیلندرها را حس کنید و به نظر ما موتورهای تنفس طبیعی همچنان بهترین انتخاب برای این کار هستند.»

نتیجه تصویری برای اروس

رجیانی با بیان اینکه در بخش تحقیق و توسعه تلاش می‌شود بین قدرت، وزن و آئرودینامیک اروس تعادل حاصل شود گفت : «هندلینگ یک اصل است! ما می‌خواهیم در این بخش از بازار بهترین باشیم و این شانس را کسب کنیم که قوانین را تغییر دهیم.» وی به نحوه رسیدن به این هدف اشاره نکرد.

رجیانی اظهار داشت که تفاوت های فاحشی بین چهار چرخ متحرک این شرکت و روند رو به رشد انواع دیفرانسیل عقب وجود دارد. کنترل الکترونیکی شاسی مدرنی که در هوراکان LP580-2 بکار رفته توسط هیچ سیستم چهار چرخ متحرکی قابل دسترسی نیست. بنابراین لامبورگینی به توسعه هر دو آرایش ادامه خواهد داد.

 نتیجه تصویری برای اروس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.