تست زمستانی نسل جدید آئودی A8+قیمت ومشخصات

0

تست زمستانی نسل جدید آئودی A8+قیمت ومشخصات

فهرست مطالب

پرچم‌دار اینگولشتات هم‌اکنون تحت آزمایش‌های نهایی بوده و سال آینده برای رقابت با ب‌ام‌و سری ۷، فیس‌لیفت مرسدس بنز S کلاس و نسل جدید لکسوس LS معرفی خواهد شد

ماه آینده نسل جدید لکسوس LS در رسماً در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد و این یعنی نسل فعلی آئودی A8 به قدیمی‌ترین خودرو در کلاس سدان‌های فول سایز لوکس تبدیل خواهد شد؛ اما خبر خوب اینکه آئودی هم‌اکنون در حال انجام آزمون‌های نهایی بر روی نسل جدید سدان پرچم‌دار خود است و حالا نیز کاروانی متشکل از سه A8 جدید با پوشش‌های استتاری به همراه یک A8 قدیمی دیده شده است که نشان می‌دهد آئودی در حال انجام آزمون‌های نهایی زمستانی بر روی نسل جدید این سدان لوکس است.

2018-audi-a8-spy-photo

علیرغم استتار زیاد می‌توان تا حدودی به طراحی نسل جدید A8 جدید پی برد. همچنین انتظار می‌رود طراحی آن به کانسپت پرولوگ که دو سال پیش رونمایی شد شباهت داشته باشد. با توجه به اظهارات جاسوسان، تغییر بزرگی در ابعاد نسل جدید A8 روی نخواهد داد اما انتظار می‌رود فاصلهٔ محوری آن کمی بیشتر باشد که موجب ارائۀ فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب خواهد شد. نسل جدید A8 به همراه نسل جدید مدل‌های A7 و A6 اولین محصولات آئودی هستند که توسط طراح جدید این شرکت «Marc Lichte» و تیم او طراحی خواهند شد. وی که جایگزین «Wolfgang Egger» شده است، وعدهٔ ارائهٔ یک زبان طراحی جدید را برای آئودی داده است.

2018-audi-a8-spy-photo6

با توجه به چیزهایی که تاکنون به وسیلۀ تصاویر جاسوسی از طراحی نسل جدید آئودی A8 فهمیده‌ایم، این خودرو در بخش طراحی بیرونی تغییرات چندان زیادی را نسبت به نسل کنونی تجربه نکرده و کماکان فرم ساده و محافظه‌کارانۀ خود را حفظ کرده است. بااین‌وجود در حال حاضر قادر به تشخیص یک جلوپنجرهٔ ذوزنقه شکل زاویه‌دارتر، چراغ‌های جلوی نوین و چراغ‌های عقب کشیده‌تری هستیم. همچنین سقف نیز کمی بیشتر به سمت عقب خودرو متمایل شده است درحالی‌که پنجره‌ها و شیشهٔ عقب استتار شده و داشبورد هم با پارچه‌ای پوشیده شده است.

2018-audi-a8-spy-photo5

در بخش داخلی نیز انتظار می‌رود که A8 جدید پیشرفت قابل‌توجهی را نسبت به نسل فعلی تجربه کند. بنا بر گزارشات، در نسل جدید A8 از یک صفحه‌نمایش OLED برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی استفاده خواهد شد که قابلیت کنترل از طریق تشخیص حرکت دست را خواهد داشت. همچنین یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید نیز برای این سدان لوکس تدارک دیده شده است. به‌احتمال‌زیاد یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی به‌صورت استاندارد برای تمامی تیپ‌های A8 جدید ارائه خواهد شد درحالی‌که خریداران می‌توانند با پرداخت مبلغی اضافه سیستم پیشرفتهٔ traffic-jam pilot را سفارش دهند که A8 را تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت به‌صورت اتوماتیک می‌رانَد.

2018-audi-a8-saloon-carscoops

A8 جدید بر روی پلت‌فرم MLB ساخته خواهد شد که در نسل دوم Q7 هم بکار رفته است؛ بنابراین انتظار می‌رود این سدان لوکس آلمانی از طریق یک رژیم غذایی سخت به میزان قابل‌توجهی وزن کم کرده و تا ۲۰۰ کیلوگرم سبک‌تر شود. A8 با این رژیم کاهش وزن افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد را هدف قرار داده است. به همین دلیل قرار است پیشرانهٔ ۶ لیتری W12 بای‌توربوی جدید گروه فولکس‌واگن که در بنتلی بنتایگا مورداستفاده قرار گرفته است، به‌عنوان جایگزینی برای پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو در مدل اسپرت S8 بکار گرفته شود.

2018-audi-a8-spy-photo3

همچنین با توجه به وعده‌های سبز گروه فولکس‌واگن، به‌احتمال‌زیاد حداقل ساخت یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی از آئودی A8 هم در دستور کار قرار دارد. آئودی تأیید کرده است که نسل جدید A8 در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد اما حرفی از تاریخ دقیق و محل رونمایی این خودرو به میان نیاورده است. بااین‌حال شاید A8 در خانهٔ خود یعنی در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ رونمایی شود. همچنین انتظار می‌رود فروش این پرچم‌دار ارباب حلقه‌ها اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.