گوگل برترین خودروهای جست‌وجو شده را معرفی کرد

0

گوگل برترین خودروهای جست‌وجو شده را معرفی کرد

فهرست مطالب

گوگل لیست سالانه‌ی خودروهایی را که بیشترین میزان جست‌وجو در این سایت داشته‌اند را منتشر کرد. این بار شاهد موارد جالب‌توجهی هستیم.

در سال ۲۰۱۶ برخی از جذاب‌ترین خودروهای دوران مثل آلفارومئو جیولیا، استون مارتین DB11، فورد فوکوس RS و آکورا NSX عرضه شدند.

همچنین امسال شاهد حضور مدل‌های جدید پرفروشی چون شورلت کروز، کرایسلر پاسیفیا و هوندا سیویک بودیم؛ و در آن سوی مرزها نیز شاهد عرضه‌ی اولین‌ها در بخش شاسی بلندها به خصوص شاسی‌بلند سئات آتکا و اشکودا کودیاک بودیم. هر دوی این خودروها نقدهای قابل‌احترامی را دریافت کرده‌اند.

اما آیا لیست خودروهای جدیدی که در سال ۲۰۱۶ عرضه شده‌اند در حقیقت منعکس‌کننده‌ی آن چیزی بوده که در گوگل جست‌وجو شده است؟

انجین سرچ پیش‌فرض اکثر کاربران در دنیا لیست برندهایی را که در سال ۲۰۱۶ بیش از همه‌ی برندها در آمریکا جست‌وجو شده‌اند را منتشر کرده است؛ و این لیست نشان می‌دهد که اولویت‌های آمریکایی‌های طبقه متوسط کاملاً واضح است.

شاید قرار گرفتن هوندا در رتبه‌ی اول این لیست چندان سورپرایز کننده نباشد. ساکنان ایالت کالیفرنیا بیش از سایر ایالت‌ها هوندا را در گوگل جست‌وجو کرده‌اند و علاقه به واژه‌ی “هوندا CRV 2017” حدود ۳ هزار درصد افزایش یافته که این امر انتظار فروش فوق‌العاده‌ی این کراس اوور در سال آینده را ایجاد می‌کند. “هوندا سیویک” مرتبط‌ترین پیشنهاد در گوگل پس از CRV بوده است؛ و البته NSX هنوز در هیچ لیست پیشنهادی مرتبطی دیده نمی‌شود.

2016-mercedes-benz-c300-rwd-front-end-in-motion-02
مرسدس بنز در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است. این امر نشان دهنده‌ی پادشاه جدید برای لوکس سازها است. عبارت “مرسدس بنز C300 2017” بیشترین رشد در جست‌وجوها را نشان می‌دهد. چرا باید بیشترین علاقه به مدل پایه‌ی C کلاس وجود داشته باشد؟

p100d-announcement
تسلا در رده‌ی سوم جای گرفته که این نشان دهنده‌ی رشد زیاد تسلا به خاطر رونمایی مدل ۳ در آوریل است. هنوز هم واژه‌ی “تسلا P100D” بیشترین میزان جست‌وجوی مدل تولیدی این برند را داشته چراکه این خودرو یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی دنیا با رکورد حدود ۲.۵ ثانیه است. باز هم ساکنان ایالت کالیفرنیا بیشتر از دیگران به این خودرو علاقه نشان داده‌اند.

Lamborghini badge
لامبورگینی در رتبه‌ی چهارم قرار گرفته که بخش اعظم این موضوع به خاطر آهنگ لامبورگینی بنفش Skrillex است.

volvo s60 polestar concept badge
ولوو دیگر نتیجه‌ی غیرعادی جست‌وجوهای امسال است که در رده‌ی پنجم جای گرفته است. از عوامل موفقیت این شرکت می‌توان به آگهی‌های تجاری خاص و اسپانسری استادیوم تنیس در کارولینای جنوبی اشاره کرد. البته به‌روزرسانی محصولات شرکت نیز از عوامل موفقیت ولوو بوده‌اند.

2018-ford-bronco-rendering
نیمه‌ی دیگر لیست به ترتیب از فورد، جگوار، بنتلی، مزراتی و رولزرویس تشکیل شده است. به نظر می‌رسد انتظار تولید برانکوی جدید و تراک ابدی F-150 باعث جلب توجه این برند شده‌اند. آگهی تجاری استفان هاوکینگ و اف-پیس باعث برجسته شدن جگوار شده است. از عوامل توجه به بنتلی نیز می‌توان به فرماندار آلاباما رابرت بنتلی و البته تولید شاسی‌بلند لوکس و گران‌بهای بنتایگا اشاره کرد. تولید اولین شاسی‌بلند مزراتی نیز باعث جست‌وجوی افراد در گوگل شده است.

jaguar-f-pace-14
و در نهایت تصاویر جاسوسی و شایعات مربوط به اولین شاسی‌بلند فوق لوکس رولزرویس باعث شده تا بیشترین توجهات معطوف این مدل از رولزرویس شود.

rolls-royce-suv-frontale-def2_0_0_0
۱۰ برندی که بیش از همه در گوگل جست‌وجو شده‌اند را به‌طور خلاصه ذکر می‌کنیم:

  1. هوندا

  2. مرسدس بنز

  3. تسلا

  4. لامبورگینی

  5. ولوو

  6. فورد

  7. جگوار

  8. بنتلی

  9. مزراتی

  10. رولزرویس

منبع: google trends

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.