آزمایش لامبورگینی در کوههای آلپ

0

آزمایش لامبورگینی در کوههای آلپ

فهرست مطالب

best-of-wa-livigno-2016-0191

وقتی به رانندگی در برف فکر می‌کنید، احتمالاً تنها چند برند خاص به ذهن شما می‌آیند؛ از جمله سوبارو و لندروور. ولی در مورد لامبورگینی چه فکر می‌کنید؟
به لطف آموزشگاه رانندگی زمستان این سازنده سوپرماشین، رانندگان می‌توانند در جاده‌های لغزنده سفیدپوش، مهارت خود در رانندگی با لامبورگینی‌ها را آزمایش کنند. آموزشگاه «لامبورگینی وینتر آکادمیا» کلاس‌های خود را در کوههای آلپ، در نزدیکی شهر «لیوینیو» در ایتالیا برگزار می‌کند و فرصتی برای رانندگی با اونتادور کوپه، اونتادور رودستر و اوراکان کوپه در جاده‌ای پوشیده از برف در اختیار قرار می‌دهد. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، هیچ‌ کمبودی در زمینه لغزش با سرعت بالا و صدای خشن موتورها احساس نمی‌شود.

best-of-wa-livigno-2016-0332
مطابق وب‌سایت Squadra Corse لامبورگینی، شما می‌توانید فارغ از داشتن یا نداشتن مالکیت یک «لامبورگینی»، در وینتر آکادمیا ثبت‌نام کنید. البته هنوز هیچ هزینه‌ای برای دوره یک روزه این آموزشگاه مشخص نشده، امّا با توجه به قیمتی که قبلاً از مک‌لارن برای یک دوره آموزشی مشابه شاهد بوده‌ایم، احتمالاً لامبورگینی نیز قیمت چندان ارزانی برای آن درنظر نگرفته است.

best-of-wa-livigno-2016-0035best-of-wa-livigno-2016-0116

best-of-wa-livigno-2016-0418
در هر حال، اگر می‌خواهید رؤیای دریفت‌زدن در یک پشته برف را با یک خودروی رؤیایی به واقعیت تبدیل کنید، به نظر می‌رسد که لامبورگینی این امکان را برای شما فراهم آورده است.

[دانلود ویدئو]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.