تخریب لامبورگینی وارداتی غیرقانونی در تایوان+فیلم

0

تخریب لامبورگینی وارداتی غیرقانونی در تایوان+فیلم

فهرست مطالب

اگر خبرهای سال‌های گذشته را دنبال کرده باشید، R34 نیسان اسکای‌لاین GT-R خودرویی بود که قبلاً بدون دریافت مجوّز معتبر پای به جاده‌های امریکا گذاشت. این خودرو بعداً‌ به دلیل ورود غیرقانونی توسط مقامات ایالتی ضبط و از بین برده شد. امّا تنها ایالات متحده نیست که قوانین و جرائم سخت‌گیرانه‌ای برای واردکنندگان غیرمجاز دارد. تنها کافی است که در مورد این موضوع از مالک این لامبورگینی مورسیه‌لگو سیاه‌رنگ سؤال کنید و یا اینکه ذرات باقی‌مانده از این خودرو را پس از عملیات چنگال مکانیکی ملاحظه نمایید.

lamborghini-murcielago-destroyed-in-taiwan-1
توضیحات موجود در این ویدیو هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد نوع تخلف صورت گرفته در وارد کردن این مورسیه‌لگو ارائه نمی‌دهد. ولی آنچه در تصاویر مشخص می‌شود، هدف مقامات دولتی برای ایجاد یک «درس عبرت» برای دیگران است؛ چرا که فارغ از ضبط و تخریب خودرو، آنها این اقدام را در وسط خیابان و در میان جمعیت انجام داده‌اند. این ویدیو تمام مراحل از بین بردن لامبورگینی را به تصویر می‌کشد؛ کاری در عین خشونت، با وسواس خاصی نیز صورت می‌گیرد. این حمله بی‌رحمانه به سراغ تمام پنل‌ها می‌رود و یک پوسته روباز مشکیِ مات باقی می‌گذارد.

lamborghini-murcielago-destroyed-in-taiwan-3
خوشبختانه پیام مقامات دولتی به‌خوبی رسانده شده و احتمالاً دیگر هیچ خودروی زیبا و بی‌گناهی را در چنین شرایطی نخواهیم دید.

 [دانلود ویدئو]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.