معرفی آئودی Q8 2017+عکس ومشخصات

0

معرفی آئودی Q8 2017+عکس ومشخصات

فهرست مطالب

آئودی Q8 تلاشی برای متفاوت شدن

مارک لیچ مدیر طراحی آئودی در مراسم معرفی جدیدترین اس یو وی این شرکت اظهار کرد آئودی با تغییر زبان طراحی بر سندرم سوسیس غلبه خواهد کرد.

 همانطور که سوسیس ها ظاهری شبیه به هم با ابعادی متفاوت دارند سندرم سوسیس به زمانی اطلاق می‌شود که یک کارخانه محصولاتی با ظاهر همسان و ابعاد متفاوت تولید کند. این دقیقا چیزی است که اکنون آئودی در مدل هایی مثل A4 با A5 یا Q5 با Q3 و همچنین مرسدس در مدل های E کلاس با C کلاس با آن دست به گریبان هستند که ظاهر آنها شبیه به یکدیگر بوده و فقط ابعادشان متفاوت است.

آئودی Q8 تلاشی برای متفاوت شدن

اما ظاهرا قرار است در آینده شاهد تفاوت های بیشتری در محصولات آئودی باشیم و مارک لیچ، مدیر طراحی این شرکت گفته اس یو وی جدید آئودی Q8 آغازگر این روند خواهد بود.

این خودرو قرار است بطور کامل در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی شود اما لیچ در مصاحبه اختصاصی با نشریه ولت آلمان از بخش هایی از آن پرده برداری کرد که تفاوت با طرح های فعلی اس یو وی های آئودی در آن ملموس است.

آئودی Q8 تلاشی برای متفاوت شدن

کانسپت جدید Q8 تقریبا برای تولید نیز آماده است و با طراحی خاص خود قطعا مشتریان آن را با دیگر مدل های آئودی اشتباه نخواهند گرفت.

لیچ به عنوان مدیر فعلی طراحی آئودی پس از اینکه در سال ۲۰۱۴ جانشین ولفگانگ اگِر شد تمرکز خود را بر زیباتر کردن طرح محصولاتی مانند A4، A5 و Q5 نسبت به نسل های قبلی آنها قرار داد.

اما وی در مصاحبه با نشریه ولت بین کرده است چیزی که فقدان آن در محصولات آئودی احساس میشود تفاوت ظاهری مدل ها با یکدیگر و نیز با نسل قبلی خودشان می‌باشد که این روند در آینده تغییر خواهد کرد.

چیزی که می‌توان در بخش رونمایی شده از Q8 توسط لیچ دید یک طراحی شجاعانه تر است که با جلوپنجره برجسته تر و خطوط عمودی، چراغ های باریک و گیرا و سپری با نمای بصری زیبا همراه شده است.

با وجود اینکه کد این اس یو وی لوکس بالاتر از مدل هفت نفره Q7 می‌باشد اما یک شاسی بلند ۵ نفره کوپه است که از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار می‌باشد. علاوه بر این Q8 در کنار موتور بنزینی و دیزلی در سطح وسیعی بصورت هیبریدی عرضه خواهد شد و قابلیت این را دارد که از قوای تمام الکتریکی نیز برخوردار باشد. گفته شده است تولید انبوه این خودرو از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.