بازنشستگی نا بهنگام نیکو رزبرگ قهرمان مسابقات فرمول یک

0

بازنشستگی نا بهنگام نیکو رزبرگ قهرمان مسابقات فرمول یک

نیکو رزبرگ هیچ میلی برای بازگشت به مسابقات فرمول یک ندارد

پس از بازنشستگی نیکو رزبرگ قهرمان اخیر مسابقات فرمول یک، انتظار بازگشتی مانند بازگشت مایکل شوماخر نداشته باشید.

نیکو رزبرگ هیچ برنامه‌ای برای اینکه بعد از چند سال بازنشستگی، روزی به فرمول یک بازگردد، ندارد.

با توجه به جدالی که بین نیکو رزبرگ و هم‌تیمی‌اش لوئیس همیلتون در تیم مرسدس بنز به وجود آمد و اینکه او دوست دارد زمان بیش‌تری با خانواده‌ی جوانش سپری کند، هفته‌ی گذشته با اعلام خبر خداحافظی‌اش از مرسدس بنز و فرمول یک، علاقه‌مندان به مسابقات فرمول یک در دنیا را شوکه کرد.

گرهارد برگر دوست خانوادگی نیکو و از رانندگان سابق فرمول یک، کسی که اوایل امسال وظیفه‌ی انجام مذاکرات در خصوص قراردادهای جدید او با مرسدس بنز در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را داشت، گفت تصور او بر این است که نیکو ۳۱ ساله از دوران بازنشستگی خود خسته می‌شود و دوباره به میدان بازمی‌گردد.

استفان یوهانسون راننده‌ی دیگر فرمول یک می‌گوید او نیز بازگشتی مانند مایکل شوماخر یا کیمی رایکونن برای نیکو رزبرگ متصور است.

این در حالی است که رزبرگ روی بازنشستگی خود پافشاری می‌کند و می‌گوید این کار برای من قطعاً به پایان رسیده است. تصمیم من غیرقابل تجدید نظر است و دیگر بحثی در خصوص آن ندارم.

زمانی که از او پرسیدند اگر دلت برات فرمول یک که ۱۱ سال گذشته را در آن به مسابقه دادن مشغول بودی، تنگ شود، آیا برمی‌گردی، پاسخ داد: «دلم تنگ می‌شود اما بازنمی‌گردم.»

نیکو رزبرگ به خبرگزاری Sport Bild گفت:

ممکن است در آینده نقش دیگری در فرمول یک برای خودم برگزینم زیرا از نظر من بهترین ورزش دنیا فرمول یک است. اما در حال حاضر من یک پدر و همسر هستم. در این فصل از مسابقات فرمول یک خیلی کم توانستم خانواده‌ام را ببینم. ما در حال تدارک برای رفتن به مسافرتی طولانی هستیم و چند ماه بعد از آن به چندین پروژه‌ی جدید فکر خواهم کرد.

منبع autoweek
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.