آغاز پیش خرید محصولات پراید تنها با ۶ میلیون تومان/دی ۹۵

0

آغاز پیش خرید محصولات پراید تنها با ۶ میلیون تومان/دی ۹۵

فهرست مطالب

گروه خودروسازی سایپا پیش فروش مدل های مختلف خودروی پراید را آغاز کرد.

در این بخشنامه که از پیش از ظهر امروز قابلیت اجرا پیدا کرده است از گروه خودروی پرایدیا ایکس۱۰۰، خودروهای  سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۱۱ برای ثبت نام معرفی شده است.

برای پیش خرید سایپا ۱۳۱ پیش فروش های معمول یک مرحله ای و دومرحله ای  و فروش اعتباری در نظر گرفته شده است .

در پیش فروش تک مرحله ای پیش پرداخت شما ۶ میلیون تومان بوده و از تخفیف ۱ میلیون تومانی و سود مشارکت ۱۸ درصد نیز بهره مند خواهید شد اما در نوع دو مرحله ای شما باید بعد از پرداخت ۶ میلیون تومان اولیه در اسفند۹۵ یا فروردین ۹۶ سه میلیون تومان دیگر نیز به حساب سایپا واریز نمایید.

خودروی پیش خرید شده در اردیبهشت و خرداد ۹۶ آماده تحویل خواهد بود.

اما در روش اعتباری پیش پرداخت ۷ میلیون تومان خواهد بود و خریداران می توانند بنا بر نیاز خود از تسهیلات ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ میلیون تومانی استفاده کرده و این تسهیلات را در بازه ۶ تا ۲۴ ماه بازپرداخت نمایند. خودروی خریداری شده در خرداد و تیر ۹۶ تحویل داده خواهد شد.

سایپا برای فروش مدل سایپا ۱۳۲ خود نیز همین ۳ روش فروش را اغلام کرده اما تاریخ تحویل خودروهای ثبت نامی کمی تفاوت دارد. برای سایپا ۱۳۲ شما همان ۶ میلیون تومان را واریز خواهید کرد و در مدل دو مرحله ای نیزودیعه همان ۳ میلیون توان خواهد بود.

مدل فروش اعتباری سایپا ۱۳۲ هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد اما همانطور که در بالا گفتیم، زمان تحویل این خودروها تیر و مرداد ۹۶ خواهد بود.

در سایپا ۱۱۱ خبری از فروش اعتباری خودرو نیست و شما تنها می توانید از مدل های پیش فروش با پرداخت یک مرحله ای و دو مرحله ای استفاده کنید.

برای پیش خرید سایپا ۱۱۱ تنها کافی است ۶ میلیون تومان به حساب سایپا واریز کرده و در انتظار زمان تحویل خودرو که اردیبهشت و خرداد ۹۶ خواهد بود، بمانید.

گفتنی است برای پیش خرید سایپا ۱۱۱با پرداخت ۲ مرحله ای، شما نیاز به واریز ۳ میلیون تومان دیگر در اسفند ۹۵ و یا اردبیهشت ۹۶ نیز خواهید داشت.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت سایپا یا نمایندگی های این خودروساز مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.