فولکس واگن بیش از هزار متخصص IT رابه خدمت میگیرد

0

فولکس واگن بیش از هزار متخصص IT رابه خدمت میگیرد

فهرست مطالب

فولکس واگِن اخیراً اعلام کرد برای انجام پروژه‌های جدید و آینده‌نگرانه خود، طی سه سال آینده بیش از هزار نفر متخصص IT در حوزه‌های مختلف سکتورهای پیشرفته (high-tech Sectors) به خدمت می‌گیرد.

2016-vw-budde-01
این خودروساز تصمیم دارد افراد موردنظر را از صنایعی همچون بازی‌های رایانه‌ای جذب کرده و تحقیقات وسیع و بسیار پیشرفته‌ای را برای گسترش دانش فنی خود در زمینه هوش مصنوعی، داده‌ها، واقعیت مجازی و تولید و ارتباطات هوشمند انجام دهد.
نیمی از این تیم جدید در سازمان مرکزی IT کمپانی در وولفسبورگ و نیز آزمایشگاه‌های واقع در برلین، مونیخ و خود وولفسبورگ مشغول به کار خواهند شد.


کارلهاینز بلِسینگ (Karlheinz Blessing) عضو هیئت‌مدیره گروه فولکس واگِن در این باره می‌گوید:

کسانی که می‌خواهند آینده حمل‌ونقل دنیا را رقم بزنند، به فولکس واگِن می‌آیند. هم‌اکنون با گروهی از بهترین افراد در حال دست‌وپنجه نرم کردن با چالش‌های مربوط به آینده هستیم: دیجیتالی شدن، توسعه نرم‌افزار، حمل‌ونقل الکترونیکی، رانندگی خودکار و خدمات حمل‌ونقلی.

2016-vw-budde-02
دکتر مارتین هافمَن (Martin Hofmann) از دیگر صاحب منسبان کمپانی نیز معتقد است:

مسائل پیش روی ما در مقایسه با گذشته وسیع‌تر و جذاب‌تر شده‌اند. IT در فولکس واگِن به معنی همکاری بین‌المللی و کار جدی و پرسرعت در زمینه جدیدترین فناوری‌هاست.

2016-vw-budde-03
بد نیست اشاره کنم که این خودروساز طی چند ماه گذشته نیز چند متخصص فناوری اطلاعات از صنایع مختلف مانند رباتیک و طراحی به خدمت گرفته که هم‌اکنون در حال کار روی پروژه‌های موجود هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.