پژو ۵۰۰۸ یک اس یو وی خانوادگی +عکس ومشخصات

0

 پژو ۵۰۰۸ یک اس یو وی خانوادگی +عکس ومشخصات

فهرست مطالب

پژو ۵۰۰۸ جدید با الهام از برادر کوچکتر خود، ۳۰۰۸ به عنوان یک اس یو وی ۷ نفره وارد بازار خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، پس از دگرگونی که در مدل ۳۰۰۸ و حتی ۲۰۰۸ رخ داد و از قالب MPV تبدیل به اس یو وی شدند اکنون نوبت ۵۰۰۸ رسیده است که به این جریان پیوسته و به عنوان یک اس یو وی هفت نفره وارد این بخش رقابتی از بازار شود. ۵۰۰۸ کاربردی بودن نسل قبلی خود را حفظ کرده و در عین حال دز مناسبی از طراحی خشن تر و قابلیت های آفرودی را به آن افزوده است.

پژو 5008

پژو ۵۰۰۸ با الهام از ۳۰۰۸ تبدیل به یک اتومبیل شیک شده است. طراحی بدنه با لبه های تیز، جلوپنجره بزرگ و قطعات پلاستیکی خاکستری در پایین بدنه که نشان از قابلیت های آفرود این خودرو دارد؛ از جمله ویژگی های ۵۰۰۸ می‌باشد. طراحی قسمت عقب نیز جوانپسندتر شده است و همان فرم سه تایی چراغ های LED و نوار مشکی رنگ مابین آن دو که در ۳۰۰۸ قبلا دیده ایم مشاهده می‌شود.

پژو 5008

این نوار با شیشه دودی رنگ ترکیب جذابی را ایجاد کرده است و لبه کرومی دستگیره درب صندوق و رینگ های اسپرت با طراحی شیک و خاص از دیگر ویژگی های ظاهری ۵۰۰۸ محسوب می‌شود.

۵۰۰۸ با وجود طراحی مشابه با ۳۰۰۸ اما از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و یکی از بزرگترین پژوهای تولید شده تاکنون محسوب شده و از نسل قبلی خود نیز بزرگتر و پهن تر است. بنابراین بطور استاندارد یک اس یو وی هفت نفره بوده و فضای پای سرنشینان عقب آن ۶۰ میلیمتر بیش از نسل قبلی است.

پژو 5008

فضای صندوق بار نیز بدون خواباندن ردیف دوم به ۱۰۶۰ لیتر می‌رسد که تقریبا دو برابر صندوق ۵۹۱ لیتری پژو ۳۰۰۸ می‌باشد و برای خانواده های پرجمعیت که اهل مسافرت نیز هستند انتخاب خوبی است.

پژو 5008

در داخل کابین همانند دیگر محصولات جدید پژو شاهد آرایش آی-کاکپیت هستیم که شامل صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی نشاندهنده اطلاعات در پشت فرمان کوچک و نیز یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی می‌شود.

در کل امکانات ۵۰۰۸ نسبت به نسل قبلی ارتقا چشمگیری داشته که شامل نورپردازی داخلی جذاب تر، صندلی های مجهز به ماساژور و شارژ وایرلس تلفن های هوشمند میباشد.

پژو 5008

اما با وجود ابعاد بزرگتر پیشرانه ۵۰۰۸ مشابه برادر کوچکترش است. این پیشرانه های شامل موتور ۱٫۲ لیتری ۳ سیلندر با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و موتور ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۶۳ اسب بخار می‌باشد. برای موتور اول گیربکس ۶ دنده دستی و برای دومی گیربکس اتوماتیک درنظر گرفته شده است.

پژو 5008

اما بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند موتورهای دیزلی با گشتاور بالاتر و آلایندگی کمتر را انتخاب کنند که آن نیز با ۳۰۰۸ یکسان است. یعنی یک موتور ۱٫۶ لیتری ۱۱۸ اسب بخاری و موتور ۲ لیتری ۱۴۸ یا ۱۷۸ اسبی.

پژو 5008

آرایش چهار چرخ متحرک در آینده به فهرست تجهیزات ۵۰۰۸ افزوده خواهد شد و در حال حاضر این خودرو یک دیفرانسیل جلو محسوب می‌شود که به سیستم کنترل کشش پژو مجهز است.

پژو 5008

پژو ۵۰۰۸ از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و سازنده آن امیدوار است فروش آن نسبت به نسل گذشته افزایش یابد. البته با توجه به تغییرات بنیادی در ظاهر، تجهیزات و فناوری های ۵۰۰۸ و ۳۰۰۸ نسبت به نسلهای قبلی و افزایش قیمت اندک آنها می‌توان انتظار داشت که نمایندگی های پژو در سراسر جهان روزهای شلوغی را در پیش رو خواهند داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.